Ο Δήμαρχος Πάτμου, κ. Νικήτας Τσαμπαλάκης, συμμετείχε από τις 6 έως τις 8 Οκτωβρίου στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), που πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, εκπροσωπώντας ενεργά τη νησιωτική κοινωνία της Πάτμου και διεκδικώντας με συνέπεια τα συμφέροντα των νησιών του Νοτίου Αιγαίου.






