Σε κλίμα συγκίνησης αποχαιρέτησα τον απερχόμενο Ταξίαρχο της 80 ΑΔΤΕ, κ. Δημήτριο Κουλέτση, τον οποίο ευχαρίστησα προσωπικά – αλλά και εκ μέρους όλου του Πατμιακού λαού – για το σημαντικό έργο που επιτέλεσε, την υπευθυνότητα και την άριστη συνεργασία που είχαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του.






