ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – Με απόφαση του Δημάρχου Λέρου κ. Μιχάλη Κόλια, αποφασίστηκε η μεταστέγαση του Γραφείου Εσόδων του Δήμου μας, (μετά την επί χρόνια λειτουργία του στο κτίριο του Δημαρχείου στον 2ο όροφο) στο κτίριο όπου στεγάζεται το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) στην πλατεία Πλατάνου.
Με τη μεταστέγαση -που ήδη πραγματοποιήθηκε- υλοποιείται ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων του νησιού μας.
Πλέον, οι πολίτες μεγαλύτερης ηλικίας, μπορούν να εξυπηρετούνται χωρίς να χρειάζεται να ανεβαίνουν σε δυσπρόσιτους χώρους, ενώ με την μεταστέγαση εξασφαλίστηκε και η πρόσβαση πολιτών ΑΜΕΑ.
Παράλληλα, απελευθερώθηκε χώρος στο λογιστήριο του Δήμου μας για τις ανάγκες των οικονομικών υπηρεσιών.
Ο Δήμαρχος Λέρου ζητάει συγνώμη από τους συμπολίτες μας για την επιτακτική μη λειτουργία του Γραφείου Εσόδων για δύο ημέρες και ευχαριστεί το προσωπικό του Δήμου Λέρου για την άμεση μετεγκατάσταση του Γραφείου Εσόδων.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
Λέρος: Ανακοίνωση - Πρόσκληση της Ένωσης Υπαλλήλων και της Ένωσης Ιατρών ΚΘΛ
Λογοδοσία Δημάρχου Λέρου: Από τις χρηματοδοτήσεις στα «γαλλικά» - Όλο το παρασκήνιο
Λέρος: "Ξηλώθηκε" και αποκαθίσταται ο "ηλεκτροφωτισμός χωρίς μελέτη" στο Παρθένι
Λέρος: Σε ποιους οικισμούς καταργείται ο ΕΝΦΙΑ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια
Λέρος: Ξεκινούν έλεγχοι και πιστοποιήσεις σε 19 παιδικές χαρές του νησιού