Μηχανική βλάβη παρουσίασε χθες στη Λέρο ιστιοφόρο με πέντε αλλοδαπούς επιβαίνοντες οι οποίοι είναι όλοι καλά στην υγεία. Πιο συγκεκριμένα προχθές το μεσημέρι το Λιμεναρχείο Λέρου ενημερώθηκε, ότι το ιστιοφόρο «PREGO» σημαίας Η.Π.Α., παρουσίασε μηχανική βλάβη, ενώ βρισκόταν πλησίον της θαλάσσιας περιοχής Όρμου Ξηροκάμπου.






