«ASTERION II»: Για 15 ώρες ήταν εγκλωβισμένα 134 φορτηγά και 151 ΙΧ στο γκαράζ του πλοίου λόγω βλάβης
Έπειτα από 15 και πλέον ώρες αναμονής για τους ιδιοκτήτες των οχημάτων ολοκληρώθηκε η εκφόρτωση τον 134 φορτηγών και 151 επιβατικών αυτοκινήτων που μετέφερε το πλοίο “ASTERION II” (το οποίο από φέτος το καλοκαίρι θα εκτελεί δρομολόγια στα Δωδεκάνησα) και στο οποίο προκλήθηκε πρόβλημα στην μπουκαπόρτα, ενώ είχε ελλιμενιστεί στο λιμάνι του Ηρακλείου.






