• Την 3η θέση κατέκτησε το ΕΠΑ.Λ. ΛΕΡΟΥ στον Μαθητικό Διαγωνισμό ΚΑΡΠΑ

    Την 3η θέση κατέκτησε το ΕΠΑ.Λ. ΛΕΡΟΥ στον Μαθητικό Διαγωνισμό ΚΑΡΠΑ

    Αναγνώσεις: 1.7K

Στον πρώτο και μεγαλύτερο Μαθητικό Διαγωνισμό σε δεξιότητες ΚΑΡΠΑ (Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης), συμμετείχε το ΕΠΑ.Λ. Λέρου κατακτώντας την 3η θέση στην κατηγορία Λυκείων, ανάμεσα σε δεκάδες σχολεία από τη Νότια Ελλάδα.

Ο Μαθητικός Διαγωνισμός, για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, υλοποιήθηκε την Κυριακή 6 Απριλίου, στη Λεόντειο Σχολή Νέας Σμύρνης, στην Αθήνα. Από το ΕΠΑ. Λ. Λέρου συμμετείχαν οι μαθήτριες της Β Τάξης Γιαννακού Σπυριδούλα Και Κουμπάρου Φλώρα συνοδεία της εκπαιδευτικού και μέντορα των μαθητριών κας. Χαρικιοπούλου Ιακωβίνας (ΠΕ02).

Η 3η θέση μας εξασφάλισε ένα εκπαιδευτικό πρόπλασμα QCPR Laerdal Little Anne, μέσω του οποίου δεκάδες μαθητές θα μάθουν “ΚΑΡΠΑ” στο ΣΧΟΛΕΙΟ μας, με την ελπίδα κάποτε να σώσουν μια καρδιά.

Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό είχαν τα σχολεία που συμμετείχαν την τρέχουσα σχολική χρονιά στο δωρεάν, εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, εκπαιδευτικό πρόγραμμα «KIDS SAVE LIVES & iSAVElives FOR SCHOOLS» της Ανθρωπιστικής Οργάνωσης Κοινωνίας Πολιτών KIDS SAVE LIVES – ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ.

Ο Μαθητικός Διαγωνισμός KSL CHAMPIONSHIP 2025 υλοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με την Υποστήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής, του Ιατρικού Συλλόγου Χαλκιδικής και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο Μαθητικός Διαγωνισμός διενεργήθηκε με αξιόπιστο και διασκεδαστικό τρόπο, καθώς διέθετε άμεσα εκπαιδευτικά μέσα μάθησης με την ενίσχυση της τεχνολογίας. Βασικό μέλημα ήταν η επικρότηση της προσπάθειας των μαθητών/-τριών, προάγοντας με αυτόν τον τρόπο την υιοθέτηση θετικών συμπεριφορών, που προασπίζουν την υγεία.

Απώτερος στόχος του Μαθητικού Διαγωνισμού ήταν να καλλιεργήσει στους/στις μαθητές/-τριες τις αρχές της ευγενούς άμιλλας, του εθελοντισμού και του «αἰέν ἀριστεύειν». Όπως επίσης, να συμβάλλει, ώστε αυτοί/-ες να ενεργούν με γνώμονα την αλληλεγγύη, καθιστώντας τους ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.

Επίσης, ο Μαθητικός Διαγωνισμός κρίνεται παιδαγωγικά κατάλληλος και ασφαλής, σύμφωνα με τη International Liaison Committee on Resuscitation (ILCOR), με βάση τα πρόσφατα επιστημονικά δεδομένα του 2023. Κύριος σκοπός του είναι να εκπαιδεύσει τους/τις μαθητές/-τριες στην κατάκτηση των δεξιοτήτων της Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης με ενδεικνυόμενο τρόπο.

Διαμέσου των γνώσεων αυτών και των δεξιοτήτων που θα αποκτήσουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον, οι διαγωνιζόμενοι μαθητές/-τριες ενθαρρύνονται στο να ανταποκριθούν μελλοντικά σε ένα θύμα που δεν αναπνέει φυσιολογικά, προσφέροντας τις πολύτιμες Πρώτες Βοήθειες, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο τις καλύτερες προϋποθέσεις για την επιβίωση του θύματος.

Τα Θερμά συγχαρητήρια όλων μας

Στις μαθήτριες Κουμπάρου Φλώρα και @Giannakou Spyridoula για την συμμετοχή και την 3η θέση που κατέκτησαν στον διαγωνισμό.

Στην Εκπαιδευτικό του σχολείου Χαρικιοπούλου Ιακωβίνα (ΠΕ02) που ανέλαβε την οργάνωση της Δράσης αλλά και την προετοιμασία των μαθητριών με την ιδιότητα του Μέντορα – Εκπαιδευτή.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά:

Τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Ημερήσιου ΕΠΑΛ ΛΕΡΟΥ για την στήριξη του στην προσπάθεια των εκπαιδευτικών και μαθητών που συμμετείχαν στη Δράση.

Τη Διευθύντρια Κα Ειρήνη Γκουγκουλοπούλου και τους εκπαιδευτικούς από το Σ.Α.Ε.Κ Λέρου Νοσηλευτικής Τραυματιολογίας Κ.Θ.Γ.Ν για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας για δανεισμό αξιόπιστου εξοπλισμού για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητριών μας.

Την Ακτοπλοϊκή εταιρία BLUE STAR FERRIES για την οικονομική της στήριξη και την χορήγηση δωρεάν εισιτηρίων για τις μετακινήσεις των μαθητριών και των εκπαιδευτικών.


Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *