Ο Δήμαρχος Λέρου Τιμόθεος Κωττάκης, με την παρακάτω ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρθηκε στη θεατρική παράσταση «Αγαμέμνων» του Αισχύλου, εκφράζοντας τη συγκίνησή του και δίνοντας συγχαρητήρια στη Θεατρική Ομάδα Λέρου για τη διαχρονική της προσφορά στον πολιτισμό του νησιού.





