Η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Λέρου, συνήλθε σε δημόσια έκτακτη συνεδρίαση στο Δημοτικό Κατάστημα, μετά από έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, με θέμα την “Μεταφορά μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης”.
Διαπιστώθηκε με σχετική απόφαση Δημάρχου ότι: α) Υπάρχει αντικειμενική αδυναμία για τη μεταφορά μαθητών με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα του Δήμου από τον τόπο κατοικίας των μεταφερόμενων μαθητών στην έδρα των Σχολικών Μονάδων, λόγω μη επάρκειας απαιτούμενων οχημάτων και προσωπικού και β) Υπάρχει αντικειμενική αδυναμία για τη μεταφορά μαθητών με την δημόσια συγκοινωνία (μικροσυγκοινωνία), διότι δεν υφίστανται οι απαιτούμενες γραμμές και δεν επαρκούν τα λεωφορεία για τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών, για τα οποία επιβάλλεται η εκτέλεση της μεταφοράς με δημόσια σύμβαση κατόπιν διαγωνιστικής διαδικασίας.
Η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Λέρου συνέταξε το σχέδιο της διακήρυξης, με το ύψος της δαπάνης μεταφοράς των μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να ανέρχεται στο ποσό των 64.661,24 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και δικαιωμάτων προαίρεσης 20%, δηλαδή:
- Προϋπολογισμός: € 49.435,20
- Προϋπολογισμός με ΦΠΑ 9% : € 53.884,37
- Προϋπολογισμός με δικαιώματα προαίρεσης 20%: € 59.322,24
- Προϋπολογισμός με δικαιώματα προαίρεσης 20% με ΦΠΑ 9%: € 64.661,24
Για τη διενέργεια της εργασίας θα διεξαχθεί Ανοικτός δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή ανά δρομολόγιο, όπως ορίζεται στο νόμο. Τα μέλη της Επιτροπής καλούνται να καθορίσουν τους όρους του διαγωνισμού αυτού, καθώς και την Επιτροπή Διαγωνισμού, σύμφωνα με το ΠΔ 28/80 και άρθρο 72 του Ν.3852/10.
Κατόπιν των ανωτέρω η οικονομική επιτροπή αποφάσισε ομόφωνα τα κάτωθι:
1. Εγκρίνει το σχέδιο διακήρυξης και τα τεύχη δημοπράτησης όπως αυτά συντάχθηκαν και κατατέθηκαν από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, και αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας απόφασης
2. Εγκρίνει τους όρους διεξαγωγής του διαγωνισμού, για την ανάδειξη αναδόχου εκτέλεσης της εργασίας «Μεταφορά μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Λέρου για το Σχολικό έτος 2011 – 2012» [Κωδικός CPV 60130000 (Υπηρεσίες ειδικών οδικών μεταφορών επιβατών)] προϋπολογισμού δαπάνης 64.661,24€, σύμφωνα με το συνημμένο αναλυτικό σχέδιο που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας απόφασης.
3. Διαθέτει πίστωση ποσού € 22.451,82 σε βάρος του Κ.Α. 15.6162.0001 «Μεταφορές Μαθητών» του προϋπολογισμού του έτους 2011 για την αντιμετώπιση της δαπάνης. Το ποσό του προϋπολογισμού που αφορά την περίοδο του έτους 2012 θα προβλεφθεί στον προϋπολογισμό του 2012.
4. Η Οικονομική Επιτροπή θα είναι υπεύθυνη για τη διενέργεια του διαγωνισμού, τη συγκέντρωση και αποσφράγιση των προσφορών, την αξιολόγηση τους και την κατακύρωση στους αναδόχους.
5. Αναπόσπαστο στοιχείο της παρούσας αποτελούν τα περιεχόμενα του από 26-8-2011 σχεδίου διακήρυξης της αναφερομένης εργασίας που συντάχθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου μας και κατά σειρά ισχύος είναι:
- Αναλυτικό σχέδιο διακήρυξης
- Παράρτημα Α: Υπόδειγμα εγγυητικής επιστολής συμμετοχής
- Παράρτημα Β: Υπόδειγμα εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης
- Παράρτημα Γ. Πίνακες δρομολογίων
- Παράρτημα Δ: Υπόδειγμα τεχνικής Προσφοράς·
- Παράρτημα Ε: Υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς ·
- Παράρτημα ΣΤ: Ειδική Συγγραφή Υποχρεώσεων · Παράρτημα Ζ: Σχέδιο συμφωνητικού