Το ακριτικό Αγαθονήσι επισκέφθηκε η υπ. Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μίκα Ιατρίδη, στο πλαίσιο της περιοδείας της στα νησιά της Δωδεκανήσου. Η κ. Ιατρίδη συναντήθηκε με τον Δήμαρχο, κ. Βαγγέλη Κόττορο, με τον οποίο την συνδέει μια μακρά σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στη δημαρχία του νησιού.






