back to top
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Διαγωνισμός παροχής υπηρεσιών για την είσπραξη τελών από τουριστικά σκάφη που ελλιμενίζονται στους λιμένες Λέρου

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥΔιαγωνισμός παροχής υπηρεσιών για την είσπραξη τελών από τουριστικά σκάφη που ελλιμενίζονται στους λιμένες Λέρου

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάτμου έχοντας υπόψη, κλπ,

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι

1. – Διαπιστώνει την αδυναμία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάτμου να προβεί εξ ιδίων στην είσπραξη τελών από τουριστικά σκάφη που ελλιμενίζονται στους λιμένες της νήσου Λέρου. 

2. – Τη διενέργεια της υπηρεσίας: «Παροχή υπηρεσιών για την είσπραξη τελών από τουριστικά σκάφη που ελλιμενίζονται στους λιμένες Λέρου», με απευθείας ανάθεση.

Η παροχή της υπηρεσίας θα γίνει σύμφωνα με την κάτωθι τεχνική περιγραφή:

«Άρθρο 1ο: Αντικείμενο της υπηρεσίας Η παρούσα τεχνική περιγραφή αφορά την υπηρεσία: «Παροχή υπηρεσιών για την είσπραξη τελών από τουριστικά σκάφη που ελλιμενίζονται στους λιμένες Λέρου». Μέχρι και τον Ιούλιο του 2014 η είσπραξη των υπέρ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάτμου (εφεξής Η.ΛΙ.ΤΑ.Π.) ανταποδοτικών δικαιωμάτων προσόρμισης, παραβολής, πρυμνοδέτησης και ελλιμενισμού των τουριστικών πλοίων αναψυχής επαγγελματικών και ιδιωτικής χρήσης, καθώς επίσης και των ερασιτεχνικών αλιευτικών σκαφών που ελλιμενίζονται στους λιμένες αρμοδιότητάς του γινόταν από τις οικείες Λιμενικές Αρχές, οι οποίες τα απέδιδαν ανά μήνα. Με την υπ’ αριθμ. 8122.1/29/2014/16-07-2014 Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας & Αιγαίου (ΦΕΚ 2032Β΄/25-07-2014) άλλαξε το καθεστώς είσπραξης των ανωτέρω τελών, αφού στην παράγραφο 4 αυτής ορίζεται ότι: «Η βεβαίωση και είσπραξη των τελών ελλιμενισμού της παρούσης, διενεργείται από τους οικείους φορείς διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένα». Επομένως, αρμόδιος φορέας για την είσπραξη των τελών που αντιστοιχούν στα πλοία των ανωτέρω κατηγοριών που ελλιμενίζονται σε όλους τους λιμένες αρμοδιότητάς της είναι η Υπηρεσία μας. Ωστόσο, η είσπραξη των ανωτέρω τελών από το μόνιμο προσωπικό του αρμόδιου Τμήματος Εκμετάλλευσης και Διοικητικού της Υπηρεσίας μας είναι ανέφικτη, αφού σε αυτό υπηρετούν μόλις δύο (2) μόνιμες υπάλληλοι, οι οποίες υπηρετούν στην έδρα της, στην Πάτμο και είναι επιφορτισμένες με όλα τα σχετικά καθήκοντα. Για το λόγο αυτό, ως μοναδική διέξοδος για την είσπραξη των ανωτέρω τελών προβάλει η ανάθεση της υπηρεσίας αυτής σε ιδιώτη, ο οποίος θα την διενεργεί για λογαριασμό του Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π., αφού σε αντίθετη περίπτωση θα απωλεσθούν.

Η διάρκεια παροχής της υπηρεσίας θα είναι ετήσια, αρχής γενομένης από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης. Η παράταση του χρονικού διαστήματος παροχής της υπηρεσίας κατά τρεις (3) μήνες είναι δυνατή εφόσον ο ανάδοχος ειδοποιηθεί σχετικά από το Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. τουλάχιστον ένα μήνα πριν από τη λήξη της σύμβασης. Στην περίπτωση αυτή, ο ανάδοχος υποχρεούται να συνεχίσει να παρέχει την υπηρεσία με τους όρους της σύμβασης που θα συναφθεί, χωρίς να έχει δικαίωμα άρνησης.

Άρθρο 2ο: Διατάξεις Η υπηρεσία θα εκτελεστεί σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.. 28/1980 «Περί εκτελέσεως έργων και προμηθειών Ο.Τ.Α.», του Ν. 3463/2006 «Περί κύρωσης του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, της παραγράφου 13 του άρθρου 20 του Ν.3731/08, του Ν. 3852/2010 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και της υπ’ αριθμ. 122.1/29/2014/16-07-2014 Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας & Αιγαίου.

Άρθρο 3ο: Δαπάνη της Υπηρεσίας 

Η δαπάνη της υπηρεσίας, που προϋπολογίζεται στο ποσό των 8.000,00€ συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α., προβλέπεται και καλύπτεται από την πίστωση που περιλαμβάνεται στον προϋπολογισμό εξόδων έτους 2015 του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και θα βαρύνει τον κάτωθι Κ.Α.:

Α/Α 1

ΤΙΤΛΟΣ: Παροχή υπηρεσιών για την είσπραξη τελών από τουριστικά σκάφη που ελλιμενίζονται στους λιμένες Λέρου

ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠ/ΜΟΥ: 10.6117.0002

Επίσης, σχετική είναι και η υπ’ αριθμ. 67/2015 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης. 

Άρθρο 4ο:Τεχνική Περιγραφή

ς τόπος παροχής της υπηρεσίας ορίζονται οι λιμένες Λακκίου και Αγίας Μαρίνας, καθώς και τα αλιευτικά καταφύγια Παντελίου και Ξηροκάμπου Λέρου. Ο ανάδοχος της υπηρεσίας θα έχει τις εξής υποχρεώσεις: 

1)Διάθεση προσωπικού σε καθημερινή βάση (δηλαδή ακόμη και τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες), το οποίο θα κινείται στους ανωτέρω λιμένες, βεβαιώνοντας και εισπράττοντας για λογαριασμό του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάτμου τα προαναφερθέντα ανταποδοτικά τέλη, με τη χρήση θεωρημένων τετραπλοτύπων που θα χορηγηθούν στον ανάδοχο από το Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. Το προσωπικό αυτό θα πρέπει κατ’ ελάχιστον να διαθέτει απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας, σε επίπεδο First Certificate (Lower). Το προσωπικό του αναδόχου θα περιοδεύει στους λιμένες κατ’ ελάχιστον τρεισήμισι (3,5) ώρες ημερησίως (και συγκεκριμένα από 10:00 έως και 12:00, καθώς και από 18:00 έως και 19:30) κατά την περίοδο από 1η Μαΐου 2015 έως και 31 Οκτωβρίου 2015. Κατά το υπόλοιπο διάστημα παροχής της υπηρεσίας το προσωπικό του αναδόχου θα πρέπει να περιοδεύει στους λιμένες τουλάχιστον μιάμιση (1,5) ώρα ημερησίως, ήτοι από 10:00π.μ. έως και 11:30π.μ.

2) Δημιουργία ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων στην οποία θα καταγράφονται τα στοιχεία των σκαφών από τα οποία γίνεται η είσπραξη με την καταχώρηση κατ’ ελάχιστον του αύξοντος αριθμού, της κατηγορίας και του μήκους του σκάφους, της σημαίας του, του εισπραχθέντος ποσού καθώς και του Certificate του (κατόπιν φωτογράφισης ή σάρωσης). Η ανωτέρω βάση δεδομένων θα είναι διαδικτυακά προσβάσιμη στο Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. ανά πάσα στιγμή (με τη χρήση κωδικού), για τον ευχερέστερο έλεγχο της ορθής είσπραξης των τελών. Σε περίπτωση που κριθεί ότι η τελευταία αυτή απαίτηση είναι τεχνικά αδύνατο να εκπληρωθεί, θα γίνεται από πλευράς του αναδόχου καθημερινή αποστολή (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) του αρχείου της ηλεκτρονικής βάσης, στο οποίο θα έχουν καταγραφεί τα ανωτέρω στοιχεία. 

3) Η καταβολή των εισπραχθέντων λιμενικών τελών στον τραπεζικό λογαριασμό που διατηρεί το Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. καθώς και η αποστολή των σχετικών τετραπλοτύπων στο γραφείο του θα γίνεται από τον ανάδοχο κάθε Δευτέρα κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο. Η ημερομηνία αποστολής θα αποδεικνύεται από την σφραγίδα του ταχυδρομικού γραφείου ή το σχετικό αποδεικτικό της εταιρείας ταχυμεταφορών. Κατά τους υπόλοιπους μήνες του έτους, η καταβολή των εισπραχθέντων λιμενικών τελών στον τραπεζικό λογαριασμό που διατηρεί το Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. καθώς και η αποστολή των σχετικών τετραπλοτύπων στο γραφείο του θα γίνεται από τον ανάδοχο θα γίνεται δύο φορές ανά μήνα, και συγκεκριμένα την 1η και 16η εκάστου μηνός. Σε περίπτωση που κάποια από τις ανωτέρω ημέρες είναι αργία, η καταβολή θα γίνεται την επόμενη εργάσιμη. 

Το προσωπικό του αναδόχου που θα απασχοληθεί για την είσπραξη των τελών θα φορά γιλέκο χρώματος κίτρινου ή πορτοκαλί με την επωνυμία του Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. στα ελληνικά και τα αγγλικά, ενώ θα φέρει και ειδική ταυτότητα, η οποία θα του χορηγηθεί από το Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. Οι ανωτέρω ταυτότητες καθώς και τα τετραπλότυπα είσπραξης λιμενικών τελών που θα περισσέψουν θα επιστραφούν από τον ανάδοχο στο Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. με το πέρας της σύμβασης.

Η αντικατάσταση του προσωπικού του αναδόχου που θα απασχολείται για την παροχή της υπηρεσίας είναι δυνατή εφόσον γνωστοποιηθεί στο Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. τουλάχιστον προ δεκαπενθημέρου, με ταυτόχρονη προσκόμιση των στοιχείων που θα αφορούν τον αντικαταστάτη του, όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 7 της παρούσας. 

Άρθρο 5ο: Προϋπολογισμός

Βάσει των υπαρχόντων στατιστικών στοιχείων, το συνολικό ποσό των εισπραχθησόμενων λιμενικών τελών εκτιμάται ότι θα ανέλθει στο ποσό των τριάντα δύο χιλιάδων ευρώ (32.000,00€) συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. Προκειμένου να υπάρχει κίνητρο για τον ανάδοχο να επιδιώξει την μεγιστοποίηση των εισπράξεων (εισπράττοντας τα τέλη από όλα τα ελλιμενιζόμενα σκάφη), η αμοιβή του θα γίνεται όχι με εξαρχής προκαθορισμένο ποσό, αλλά με ποσοστό επί των εισπραχθησόμενων λιμενικών τελών, το οποίο προϋπολογίζεται σε είκοσι πέντε τοις εκατό (25%). Επομένως, ο προϋπολογισμός της υπηρεσίας ανέρχεται σε 32.000,00€ x 25% = 8.000,00€, συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. Στο ανωτέρω ποσό συμπεριλαμβάνονται και όλες οι απαιτούμενες δαπάνες για την παροχή της υπηρεσίας (π.χ. κόστος μετακινήσεων, προμήθειας του απαιτούμενου εξοπλισμού κλπ).

Για να υπολογιστεί το κόστος της υπηρεσίας, αναλύεται το κόστος μισθοδοσίας ενός υπαλλήλου, ο οποίος ενδεικτικά θεωρείται ότι είναι άγαμος, άνω των 25 ετών, με προϋπηρεσία 0-3 ετών. Το κόστος μισθοδοσίας και ασφαλιστικών κρατήσεων του εργαζόμενου αυτού παρουσιάζεται και ανάγεται σε κόστος ανά ώρα στον παρακάτω πίνακα, ο οποίος συντάχθηκε λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις που έχει επιφέρει στον τομέα αυτό το Μνημόνιο.

ΜΟ Μικτών αποδοχών (1) 586,08 €
Κάλυψη κανονικής άδειας 48,84 €
Άδεια αντικαταστάτη 4,07 €
ΜΟ Μικτών αποδοχών (2) 638,99 €
Δώρο Πάσχα 1,04166 27,73 €
Δώρο Χριστουγέννων 1,04166 55,47 €
Επίδομα Αδείας 26,62 €
ΜΟ Μικτών αποδοχών (3) 748,82 €
Εργοδοτικές Εισφορές 27,46% 205,62 €
Μηνιαίο Εργοδοτικό Κόστος 954,44 €
Ώρες εργασίας ανά μήνα 166,67
Κόστος ημερήσιας ώρας εργασίμων ημερών 5,73 €

Το ανωτέρω ωρομίσθιο (5,73€) αποτελεί το ελάχιστο νόμιμο. Βάσει αυτού γίνεται ο υπολογισμός του ελάχιστου εργοδοτικού κόστους στον παρακάτω πίνακα.

Ημέρες και ώρες εργασίας απασχολουμένων για την είσπραξη των λιμενικών τελών στους λιμένες της νήσου Λέρου

Άρθρο 6ο: Δικαίωμα κατάθεσης προσφοράς

Δικαίωμα κατάθεσης προσφοράς έχουν όλα τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα, συνεταιρισμοί και ενώσεις, καθώς και κοινοπραξίες που υποβάλλουν κοινή προσφορά, που έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν τις περιγραφόμενες εργασίες και διαθέτουν τον απαιτούμενο εξοπλισμό και την τεχνογνωσία για την εκτέλεση της υπηρεσίας.

Άρθρο 7ο: Προσφορές 

Οι προσφορές θα υποβάλλονται στην ελληνική γλώσσα αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς σε κλειστό φάκελο και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχουν πρωτοκολληθεί στο πρωτόκολλο του Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. μέχρι και την Τρίτη 31 Μαρτίου 2015 και ώρα 13:00, ενώ η αποσφράγισή τους θα γίνει κατά τα προβλεπόμενα από το Π.. 28/1980. Προσφορές που θα υποβληθούν σε μεταγενέστερο χρόνο δεν θα γίνουν αποδεκτές και θα επιστραφούν χωρίς να εξετασθούν. Στο εξωτερικό μέρος του φακέλου θα αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία του προσφέροντος (ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου και τηλεομοιοτύπου (fax), καθώς και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), η λέξη «ΠΡΟΣΦΟΡΑ» και ο τίτλος της υπηρεσίας. Ο κλειστός φάκελος με την ένδειξη «ΠΡΟΣΦΟΡΑ» θα περιέχει άλλο κλειστό φάκελο με τα προαναφερθέντα στοιχεία και την ένδειξη «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ», εντός του οποίου θα βρίσκεται μόνον το έντυπο οικονομικής προσφοράς, επί ποινή αποκλεισμού εις διπλούν. Στο έντυπο οικονομικής προσφοράς θα αναγράφονται:

α. Το ποσοστό επί των πραγματοποιηθησόμενων εισπράξεων με το οποίο επιθυμεί να αμείβεται, το οποίο δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο του προϋπολογισθέντος (25%). Σημειώνεται ότι το ποσοστό πρέπει να αναγράφεται τόσο αριθμητικώς, όσο και ολογράφως και να εκφράζεται σε ακέραιο αριθμό. 

β. Προϋπολογιζόμενη συνολική αμοιβή, συμπεριλαμβανόμενων των κρατήσεων, χωρίς Φ.Π.Α.

γ. Ποσοστό Φ.Π.Α. (επί τοις εκατό), στο οποίο υπάγεται η υπηρεσία.

δ. Γενικό σύνολο.

Επίσης, εντός του φακέλου με την ένδειξη «ΠΡΟΣΦΟΡΑ» θα περιλαμβάνονται επί ποινή αποκλεισμού τα κάτωθι δικαιολογητικά:

α. Φορολογική ενημερότητα (για συμμετοχή σε δημοπρασίες).

β. Ασφαλιστική ενημερότητα του Ι.Κ.Α. (για συμμετοχή σε δημοπρασίες).

γ. Απόσπασμα ποινικού μητρώου, έκδοσης του τελευταίου τριμήνου, από το οποίο να προκύπτει ότι οι υποψήφιοι ανάδοχοι δεν έχουν καταδικαστεί σε αδίκημα σχετικό με την άσκηση της επαγγελματικής τους δραστηριότητας. Σε περίπτωση που οι υποψήφιοι ανάδοχοι είναι νομικά πρόσωπα (εταιρείες), υποχρέωση προσκόμισης αποσπάσματος ποινικού μητρώου έχουν οι διοικούντες ή νομίμως εκπροσωπούντες αυτές. Η νόμιμη εκπροσώπηση θα προκύπτει από το καταστατικό της εταιρίας.

δ. Πιστοποιητικό της αρμόδιας .Ο.Υ. από το οποίο να προκύπτει ότι δραστηριοποιούνται στον τομέα της παροχής υπηρεσιών είσπραξης, διαθέτοντας σχετικό Κωδικό Αριθμό δραστηριότητας (Κ.Α..).

ε. Δημοτική ενημερότητα από τον Δήμο Λέρου, η οποία θα έχει εκδοθεί το πολύ ένα μήνα πριν από την λήξη της προθεσμίας κατάθεσης των προσφορών.

στ. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86, με την οποία να δηλώνεται ότι δεν έχουν καταδικαστεί για αδίκημα σχετικό με την επαγγελματική τους δραστηριότητα, ότι δεν τελούν υπό πτώχευση, εκκαθάριση, αναγκαστική διαχείριση ή ανάλογη κατάσταση, καθώς και ότι δεν τελούν σε διαδικασία κήρυξης ανάλογης κατάστασης.

ζ. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86, στην οποία θα δηλώνονται τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο και Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας) του προσωπικού που θα απασχοληθεί με την παροχή της υπηρεσίας. Σημειώνεται ότι για την παροχή της υπηρεσίας θα πρέπει να απασχοληθούν τουλάχιστον δύο (2) άτομα, προκειμένου να μην υπάρξει παραβίαση της κείμενης εργατικής νομοθεσίας.

η. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86, με την οποία θα δηλώνει ότι έχουν λάβει γνώση της τεχνικής περιγραφής της υπηρεσίας και την αποδέχονται ανεπιφύλακτα στο σύνολό της.

θ. Αντίγραφα των τίτλων σπουδών του προσωπικού που θα αναφέρεται στην ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση, καθώς και των πιστοποιητικών από τα οποία θα αποδεικνύεται η καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, συνοδευόμενων από επίσημη μετάφρασή τους στα Ελληνικά. Η γνώση της Αγγλικής γλώσσας (καλή – Β2) αποδεικνύεται με βάση το άρθρο 1 του Π.. 146/2007 «Τροποποίηση διατάξεων του π.δ 50/2001 Καθορισμός προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα όπως αυτό ισχύει» (ΦΕΚ 185/3.8.2007/τ. Α΄), σε συνδυασμό με το τελευταίο εδάφιο της παρ.1 του άρθρου 1 Π.. 116/2006 «Τροποποίηση του άρθρου 28 του π.δ. 50/2001…….» (ΦΕΚ 115Α΄/09-06-2006). 

ι. Καταστατικό (μόνο στην περίπτωση που ο προσφέρων είναι νομικό πρόσωπο).

Οι ανωτέρω υπό στοιχεία στ΄, ζ΄ και ή΄ ζητούμενες υπεύθυνες δηλώσεις θα προσκομισθούν σε πρωτότυπο, ενώ τα λοιπά έγγραφα θα προσκομισθούν σε πρωτότυπα ή ευκρινή φωτοαντίγραφα. 

Τονίζεται ιδιαίτερα ότι χαμηλές οικονομικές προσφορές, το ποσό των οποίων δεν θα επαρκεί για την κάλυψη του κόστους μισθοδοσίας και καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών των υπαλλήλων που θα απασχοληθούν από τους υποψηφίους αναδόχους για την παροχή της υπηρεσίας θα απορρίπτονται ως απαράδεκτες.

Σε περίπτωση που κατατεθούν προσφορές που ταυτίζονται απόλυτα όσον αφορά στο προσφερόμενο ποσοστό αμοιβής, για την ανάδειξη του αναδόχου θα διενεργηθεί κλήρωση.

Άρθρο 8ο:

Εγγύηση καλής εκτέλεσης Προ της υπογραφής της σύμβασης ο ανάδοχος της υπηρεσίας θα καταθέσει στο Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσής της, ποσού ίσου με το 5% της αξίας της χωρίς να υπολογίζεται ο Φ.Π.Α., σύμφωνα με το άρθρο 157 του Ν. 4281/2014. Η ανωτέρω εγγυητική επιστολή θα επιστραφεί στον ανάδοχο αμέσως μετά την παραλαβή της υπηρεσίας από την αρμόδια επιτροπή του Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π.

Άρθρο 9ο: Παραλαβή και εξόφληση της υπηρεσίας

Η αμοιβή του ανάδοχου για τις εργασίες που θα παρασχεθούν, θα καταβάλλεται ανά δίμηνο, μετά την παραλαβή των εργασιών από την αρμόδια επιτροπή παραλαβής του Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. Το ακριβές ποσό της αποζημίωσης του αναδόχου θα προκύπτει από το γινόμενο των πραγματοποιηθεισών από αυτόν εισπράξεων εντός της υπόψη περιόδου και του ποσοστού επ’ αυτών που έχει προσφέρει για την ανάληψη της υπηρεσίας. Σε περίπτωση που η επιτροπή παραλαβής υπηρεσιών του Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. διαπιστώσει κατά την διενέργεια αυτοψιών ότι ο ανάδοχος δεν ανταποκρίνεται πλήρως στις υποχρεώσεις του, ορίζονται ποινικές ρήτρες ως εξής: 

α) Την πρώτη φορά θα γίνει έγγραφη σύσταση προς τον ανάδοχο, όπου θα επισημαίνονται με σαφήνεια οι παραλείψεις του όσον αφορά στην παροχή της υπηρεσίας. 

β) Την δεύτερη φορά θα επιβληθεί ποινική ρήτρα ύψους δύο τοις εκατό (2%) επί του προϋπολογισμού της σύμβασης μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., η οποία θα αφαιρεθεί από την αποζημίωσή του και συγκεκριμένα από το πρώτο μετά την απόφαση επιβολής της χρηματικό ένταλμα πληρωμής.

γ) Την τρίτη φορά θα επιβληθεί ποινική ρήτρα ύψους τέσσερα τοις εκατό (4%) επί του προϋπολογισμού της σύμβασης μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., η οποία θα αφαιρεθεί από την αποζημίωσή του και συγκεκριμένα από το πρώτο μετά την απόφαση επιβολής της χρηματικό ένταλμα πληρωμής.

Σε περίπτωση που ο ανάδοχος εξακολουθήσει να μην τηρεί τους όρους παροχής της υπηρεσίας, τότε θα κηρυχθεί έκπτωτος και η εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης της υπηρεσίας θα καταπέσει υπέρ του Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. Σημειώνεται ότι το Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον ανάδοχο τα παραστατικά από τα οποία προκύπτει η καταβολή της μισθοδοσίας και του προσωπικού που θα απασχολήσει για την παροχή της υπηρεσίας, χωρίς αυτός έχει το δικαίωμα άρνησης.

Άρθρο 10ο: Κατακύρωση της υπηρεσίας

Η κατακύρωση της υπηρεσίας θα γίνει σε όποιον προσφέρει τη χαμηλότερη τιμή, εφόσον κριθεί από την επιτροπή αξιολόγησης ότι η προσφορά του πληροί τους όρους της παρούσας τεχνικής περιγραφής.

Άρθρο 11ο: Επιβαρύνσεις ανάδοχου

Ο ανάδοχος επιβαρύνεται με τους ισχύοντες, κατά την ημέρα εξόφλησής του, φόρους, τέλη και κρατήσεις, πλην του Φ.Π.Α.

Άρθρο 12ο: Πληρωμή ανάδοχου 

Η πληρωμή του αναδόχου θα γίνεται στο 100% της αξίας των σχετικών τιμολογίων παροχής υπηρεσιών εντός εξήντα (60) ημερών από την υποβολή τους στην Υπηρεσία μας. Σημειώνεται ότι τιμολόγια παροχής υπηρεσιών που τυχόν θα εκδοθούν πριν την υπογραφή πρωτοκόλλου παροχής των υπηρεσιών από την αρμόδια επιτροπή του Δ.Η.ΛΙ.ΤΑ.Π. δεν θα γίνονται αποδεκτά».

3. – Η δαπάνη της υπηρεσίας θα καλυφθεί από ιδίους πόρους και στον προϋπολογισμό εξόδων του τρέχοντος έτους έχει εγγραφεί η σχετική πίστωση, με Κ.Α. 10.6117.0002.

4. – Η ανάθεση της υπηρεσίας θα γίνει με νέα απόφαση, αφού προηγηθεί η γνωμοδότηση της επιτροπής αξιολόγησης.


Ο Πρόεδρος

Γρηγόριος Στόικος 

Δήμαρχος Πάτμου

ενδιαφεροντα θεματα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ