Στην Κω βρέθηκαν πριν από λίγες ημέρες Άραβες κροίσοι και άφησαν με το στόμα ανοιχτό έναν σερβιτόρο όταν του έδωσαν φιλοδώρημα 2.000 ευρώ. Όπως αναφέρει το kosinfo.gr, πέντε Άραβες, μαζί με τις γυναίκες τους, γευμάτισαν σε κεντρικό εστιατόριο της πόλης του νησιού. Βέβαια, ενώ πήγαν παρέα, κάθισαν σε διαφορετικά τραπέζια.






