Έως την 07/11/2021 παρατείνεται η θητεία των Αντιδημάρχων Λέρου, ημερομηνία κατά την οποία θα λάβουν χώρα οι δημαιρεσίες σε όλους τους Δήμους της χώρας (εκλογή Προεδρείου και Οικονομικής Επιτροπής).
Είναι προφανές ότι ο Δήμαρχος Λέρου, προέβη σε αυτήν την κίνηση όπως έγινε και σε αρκετούς ακόμη Δήμους, προκειμένου να μην διαταραχθεί η λειτουργία των οργάνων καθώς και των νομικών προσώπων του Δήμου.
Οι Αντιδήμαρχοι Λέρου, που διατηρούν το αξίωμα από την αρχή της δημαρχιακής θητείας, έχουν τις ίδιες αρμοδιότητες, ως εξής:
1. Αντιδήμαρχος Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών ορίζεται ο κ. Καστής Δημήτριος του Αντωνίου, στον οποίο ο Δήμαρχος Λέρου μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:
Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων αυτής και συγκεκριμένα των:
- Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων, Δημοτικής κατάστασης Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών,
- Τμήμα Ανθρώπινου δυναμικού & Διοικητικής μέριμνας,
- Προϋπολογισμού Λογιστηρίου & Προμηθειών, Εσόδων Περιουσίας, Ταμείου,
- Κ.Ε.Π.
2. Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών ορίζεται ο κ. Μεραμπελιώτης Βασίλειος του Εμμανουήλ, στον οποίο ο Δήμαρχος Λέρου μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:
Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Δόμησης & Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων αυτής και συγκεκριμένα των:
- Τμήμα Περιβάλλοντος Υδροοικονομίας & Πολιτικής Προστασίας,
- Καθαριότητας και Ανακύκλωσης,
- Συντήρησης πρασίνου, Τεχνικών έργων,
- Η/Μ έργων & συγκοινωνιών.
3. Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής ορίζεται ο κ. Γρεκός Κυριάκος του Χαραλάμπους, στον οποίο ο Δήμαρχος Λέρου μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:
- Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων,
- Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του αυτοτελούς τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής,
- Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του αυτοτελούς τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Οι παραπάνω αρμοδιότητες του Δημάρχου εκχωρούνται και μεταβιβάζονται και με εξουσιοδότηση υπογραφής εγγράφων και παραστατικών που προβλέπονται κατά την προπαρασκευαστική διαδικασία εκτέλεσης των εργασιακών αντικειμένων, προς διευκόλυνση του έργου του, για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την γρήγορη διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών.