Λέρος: Νέα δικαστική περιπέτεια για τον πρώην Δήμαρχο Μιχάλη Κόλια: 18 μήνες φυλάκιση με αναστολή για παράβαση καθήκοντος
Σε μια ιδιαίτερα σημαντική δίκη που ολοκληρώθηκε στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Κω, το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης 18 μηνών με αναστολή στον πρώην Δήμαρχο Λέρου Μιχάλη Κόλια, κρίνοντάς τον ένοχο για παράβαση καθήκοντος κατόπιν μήνυσης της νυν Αντιδημάρχου και τέως συνεργάτιδάς του, Βασιλικής Ευαγγέλου.





