ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

  • Φόρτωση…
crithonis-paradise-hotel

Εγγραφείτε στο κανάλι μας YouTube

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • Λέρος: Σύλληψη 33χρονου για κατοχή ναρκωτικών και αρχαιοτήτων

    Ο UC σχολίασε: You guys make big deal out of nothing , i know the person he…
    02.12.2025
  • Λέρος: 48ωρη απεργία στα ταξί - Τρίτη 2 & Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025

    Ο Πελοπίδας Χρήστος σχολίασε: Κι άμα θελω α πάω στον Άι Γιάννη τη Φακουδιά πο πισω πο το…
    01.12.2025
  • Λέρος: Νέα δικαστική περιπέτεια για τον πρώην Δήμαρχο Μιχάλη Κόλια: 18 μήνες φυλάκιση με αναστολή για παράβαση καθήκοντος

    Ο New York σχολίασε: Ti ginete ekei kato?
    28.11.2025
  • Λέρος: Ένταση, βαριές εκφράσεις και προαναγγελία μηνύσεων στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου

    Ο Βαλ σχολίασε: Έχω ψοφίσει στο γέλιο ρεε.....γιατί έβηξες λέει ο άλλος χαχαχαχαχαχαχαχα
    21.11.2025
  • Λέρος: Εντυπωσιακό κλάδεμα των δέντρων στο νησί

    Ο Πετραν σχολίασε: Να κανουμε την προσευχη μας 3 φορες την ημερα στην Παναγια του καστρου που…
    21.11.2025
kroupia leros
louloudias

FOLLOW US

  • 3.829 Fans
  • 560 Followers
  • 592 Subscribers

INSTAGRAM PHOTOS

Follow us!

  • Σε πλήρη ετοιμότητα βρίσκεται ο Δήμος Λέρου ενόψει της επερχόμενης κακοκαιρίας, η οποία σύμφωνα με τις προβλέψεις αναμένεται να πλήξει την περιοχή τις επόμενες ώρες.

Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γιώργος Τσαχουργιανίδης δήλωσε ότι είναι σε άμεση επικοινωνία με το συντονιστικό όργανο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, κάνοντας λόγο για ακραία καιρικά φαινόμενα.

Παράλληλα δήλωσε ότι έχουν ήδη ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης, με συνεργεία σε επιφυλακή και παρεμβάσεις σε σημεία που παρουσιάζουν αυξημένο κίνδυνο.

Σημειώνεται ότι, ο Δήμος Λέρου καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις μετακινήσεις τους και να ακολουθούν τις οδηγίες των αρχών.

«Είμαστε σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα. Παρακολουθούμε συνεχώς την εξέλιξη των φαινομένων και θα παρέμβουμε όπου χρειαστεί», σημείωσε ο Αντιδήμαρχος.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του Νίκου Ιγνατίδη
  • Σημειώνεται ότι το βιβλίο θα διανεμηθεί δωρεάν στους μαθητές των Λυκείων της Λέρου και στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων.

Δείτε όσα δήλωσε η Πρόεδρος της Επιτροπής στο παρακάτω βίντεο, όπως το επιμελήθηκε ο Νίκος Ιγνατίδης.
  • Σε χριστουγεννιάτικους ρυθμούς κινείται ήδη η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Λέρου, η οποία εργάζεται εντατικά για τη δημιουργία του Χριστουγεννιάτικου Χωριού.

Οι προετοιμασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ώστε όλα να είναι έτοιμα για τη μεγάλη γιορτή και το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου.

Δείτε τις πρώτες εικόνες στο ρεπορτάζ που επιμελήθηκε ο Νίκος Ιγνατίδης

Περισσότερα -> lerosnews.gr
  • Συνεχίζεται ομαλά και με ιδιαίτερη φροντίδα το κλάδεμα των πεύκων στο Λακκί, μια εργασία που πραγματοποιείται για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια. Το έργο εξελίσσεται χωρίς απρόοπτα και με εμφανές μεράκι από τους εργαζόμενους.

Το συνεργείο που έχει αναλάβει την παρέμβαση αποτελείται από περίπου δέκα άτομα, ενώ την όλη διαδικασία επιβλέπουν δύο γεωπόνοι, εξασφαλίζοντας ότι οι εργασίες γίνονται με επιστημονική ακρίβεια και σεβασμό στα δέντρα.

Στην ουσία, δεν πρόκειται απλώς για ένα συνηθισμένο κλάδεμα, αλλά για ολοκληρωμένη φροντίδα και καλλωπισμό των πεύκων, μια εικόνα που η Λέρος δεν είχε συνηθίσει να βλέπει.

Περισσότερα -> lerosnews.gr
  • Ένας νέος σύλλογος τένις ιδρύεται στο νησί της Λέρου, αποτελώντας πλέον τον τρίτο αθλητικό φορέα που ασχολείται με το συγκεκριμένο άθλημα. Η ίδρυσή του επιβεβαιώνει τη σταθερή άνοδο της δημοτικότητας του τένις στο νησί και την αυξανόμενη συμμετοχή μικρών και μεγάλων.

Διαβάστε περισσότερα στο lerosnews.gr
  • Το Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2025, η Πανελλήνια Ένωση Λερίων (ΠΕΛ), γιόρτασε τα 60 χρόνια ιστορίας και προσφοράς του συλλόγου, καθώς και τα 50 χρόνια της αγαπημένης μας εφημερίδας «Λεριακά Νέα», σε μια κατάμεστη από κόσμο εκδήλωση στο δημοτικό κινηματοθέατρο.
Στην εκδήλωση, ο Δημήτρης Ήσυχος παρουσίασε τα βιβλία του:
• Το Λερικο Λεξικό
• Το Κάστρο του Παντελίου – Η Παναγία του Κάστρου
• Η Παναγία του Κάστρου
Σάββατο 6 Δεκεμβρίου, 2025
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
16 °c
Agia Marina
16 ° Κυ
16 ° Δε
LEROS NEWS - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
  • ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΑ ΝΕΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ-VIDEO
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ENGLISH EDITION
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε τα αποτελέσματα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
  • ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΑ ΝΕΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ-VIDEO
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ENGLISH EDITION
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε τα αποτελέσματα
LEROS NEWS - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

Αρχική » ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ » Πώς στηρίζουμε τα παιδιά κατά την επιστροφή στο σχολείο;

Πώς στηρίζουμε τα παιδιά κατά την επιστροφή στο σχολείο;

Leros News Leros News
5 Σεπτεμβρίου 2025
- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
Χρόνος ανάγνωσης: 9 Λεπτά
A A
0
Πότε ανοίγουν τα σχολεία – Οι αργίες της νέας χρονιάς
20
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
649
ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ
Share on FacebookShare on Twitter

Η επιστημονική ομάδα του Μαζί για το Παιδί συνέταξε τον παρακάτω οδηγό για να βοηθήσει γονείς και φροντιστές να υποστηρίξουν τα παιδιά στην επικείμενη μετάβασή τους στην επόμενη σχολική τάξη ή/και εκπαιδευτική βαθμίδα.


Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που τα παιδιά μας επιστρέφουν στα σχολεία τους. Τα παιδιά είναι πιθανό να βιώνουν ανάμεικτα συναισθήματα για την επιστροφή τους στα θρανία, από τη μία περιέργεια και προσμονή, από την άλλη αβεβαιότητα, κάποιο φόβο και μερικές φορές άγχος. Τα συναισθήματα αυτά είναι απολύτως φυσιολογικά και βελτιώνονται σχεδόν αμέσως για τα περισσότερα παιδιά ενώ μερικά παιδιά μπορεί να χρειαστούν κάποια παραπάνω βοήθεια. Γενικά, ως γονείς είναι σημαντικό να προετοιμαστούμε κατάλληλα, ώστε να διαχειριστούμε την πρόκληση αυτή.

Έχει παρατηρηθεί πως τα παιδιά εκδηλώνουν ανησυχίες για διάφορα θέματα που σχετίζονται με την επιστροφή στο σχολείο όπως είναι  η απόκτηση νέων φίλων και η διατήρηση των παλιών, η αλλαγή των εκπαιδευτικών και της διδακτέας ύλης, καθώς και η αύξηση του όγκου του διαβάσματος για το σπίτι. (Chedzoy & Burden, 2005· Tobbell, 2003). Το άγχος που μπορεί να νιώθουν τα παιδιά αυτή την περίοδο πολλές φορές εμφανίζεται (Σημάδια του άγχους που εμείς οι ενήλικες μπορούμε να αντιληφθούμε αυτήν την περίοδο είναι) με διάφορες σωματικές ενοχλήσεις χωρίς βιολογική αιτία, όπως πονοκέφαλοι, (δύσπνοια) δυσκολία στην αναπνοή και τρέμουλο (Szuhany & Simon, 2022), ενώ στη συμπεριφορά τους μπορεί να παρατηρήσουμε (μειωμένη ομιλητικότητα του παιδιού,  τάσεις απομόνωσης (απόσυρσης), όπως και τα πιο άμεσα αιτήματα για αποφυγή του σχολείου.) ότι μιλούν λιγότερο, απομονώνονται ή ζητούν πιο συχνά να μην πάνε σχολείο.

Διαβάστε επίσης:

Μιχάλης Κόλιας: «Εμπαιγμός προς τους πολίτες» – Καταγγέλλει τις ελλείψεις στις προκηρύξεις για το Νοσοκομείο

Μιχάλης Κόλιας: «Εμπαιγμός προς τους πολίτες» – Καταγγέλλει τις ελλείψεις στις προκηρύξεις για το Νοσοκομείο

05.12.2025
1.2k
Λέρος: Δελτίο Τύπου του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού

Λέρος: Δελτίο Τύπου του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού

05.12.2025
920

Ιδέες για το πώς να υποστηρίξουμε το παιδί…

1. Γενικές συμβουλές

  • Η προετοιμασία (είναι κομβική) παίζει καθοριστικό ρόλο.. Είναι σημαντικό να προϊδεάσουμε με διάφορους τρόπους το παιδί για το πώς θα μοιάζει ο πρώτος καιρός στο σχολείο. Έτσι, θα μπορέσει να νιώσει περισσότερη ασφάλεια και να οργανώσει μια καθημερινή ρουτίνα μέσα σ’ αυτό το νέο και άγνωστο περιβάλλον.(Η προετοιμασία είναι που θα το βοηθήσει να εξοικειωθεί και να προσχεδιάσει μία ρουτίνα μπροστά στο άγνωστο).
  • (Βρίσκουμε) Μπορούμε να βρούμε ήρεμες στιγμές μέσα στη μέρα για να ρωτήσουμε το παιδί μας για το πώς αισθάνεται με την επικείμενη επιστροφή του στα θρανία. Προτιμούμε ανοιχτές ερωτήσεις («Πώς αισθάνεσαι;», «Τι σε προβληματίζει;») αντί για κλειστές που απαντώνται με ναι ή όχι («Είσαι καλά;»). Οι ανοιχτές ερωτήσεις βοηθούν το παιδί να ξετυλίξει τις σκέψεις και τα συναισθήματά του (Wasik & Hindman, 2013).
  • Είναι σημαντικό να ακούμε με προσοχή τα συναισθήματα του παιδιού, όποια κι αν είναι αυτά, χρησιμοποιώντας φράσει όπως «Καταλαβαίνω πως λυπάσαι που τελείωσε το καλοκαίρι» ή «Καταλαβαίνω ότι φοβάσαι γιατί δεν ξέρεις πώς ακριβώς θα είναι αυτή η χρονιά».
  • Καλό είναι ως γονείς να διευκολύνουν το παιδί σε θέματα που του δημιουργούν ανησυχία(προλαμβάνουμε κοινές εστίες άγχους), όπως είναι η διατήρηση των σχολικών φίλων. Παραδείγματος χάριν, το διάστημα των διακοπών μπορούμε να (διευκολύνουμε)ενθαρρύνουμε το παιδί να επικοινωνεί με τους φίλους του, είτε με ένα τηλεφώνημα είτε κανονίζοντας να συναντηθούν (να τηλεφωνεί στους φίλους του και να συζητούν ή να συναντηθούν). Η διατήρηση των επαφών με τους φίλους βοηθάει στην ομαλή επιστροφή του παιδιού στη σχολική αίθουσα.
  • Εξηγούμε πως είναι φυσιολογικό να ανησυχεί σχετικά με την αλλαγή και μοιραζόμαστε δικές μας εμπειρίες. (π.χ. «Θυμάμαι πόση αγωνία είχα κι εγώ την πρώτη μέρα»). Το παιδί καθησυχάζεται, όταν καταλαβαίνει πως και οι ενήλικες έχουν βιώσει ανάλογα συναισθήματα και έχουν καταφέρει να τα διαχειριστούν. Επιπλέον, μπορούμε να (ανατρέξουμε μαζί με το παιδί μας σε) να βοηθήσουμε το παιδί μας να θυμηθεί κάποια προηγούμενη αλλαγή, την οποία κατάφερε να διαχειριστεί (στην οποία ανταπεξήλθε) και από την οποία μπορεί να (αντλήσει) ενισχύσει την αυτοπεποίθησή του.
  • (Αναλογιζόμαστε το δικό μας άγχος και τις δικές μας προσδοκίες.)Είναι σημαντικό να σκεφτόμαστε και το δικό μας άγχος καθώς και τις δικές μας προσδοκίες. Είναι (φυσικό)απολύτως φυσιολογικό ως γονείς να (αγωνιούμε για την προσαρμογή του παιδιού στο σχολείο)ανησυχούμε για το πώς το παιδί μας θα προσαρμοστεί στο σχολείο, ωστόσο πολλές φορές η (αγωνία εντείνεται από μη ρεαλιστικές προσδοκίες) ανησυχία αυτή μπορεί να γίνει πιο έντονη όταν οι προσδοκίες μας είναι μη ρεαλιστικές. Δεν είναι συνετό να περιμένουμε από ένα παιδί να κάνει τα πάντα από τις πρώτες εβδομάδες! Χρειάζεται ενθάρρυνση, ψυχραιμία, εμπιστοσύνη (στην ανθεκτικότητά του)στις δυνατότητές του και  αναγνώριση των προσπαθειών του.
  • Επίσης, είναι βοηθητικό να αναφερόμαστε και στις θετικές και ευχάριστες πτυχές του σχολείου, όπως η αλληλεπίδραση με τους συμμαθητές και τους φίλους του, οι εκδρομές, τα σχολικά πάρτι, η μουσική και τα αθλήματα.
  • Τέλος, όσο σημαντικές είναι οι συζητήσεις, καλό είναι να αποφεύγουμε να γίνονται συνεχώς ή να επαναλαμβάνονται με σκοπό να καθησυχάζουμε το παιδί κάθε φορά που νιώθει άγχος (θα πρέπει να αποφύγουμε να είναι ατέρμονες ή να είναι μια διαρκώς επαναλαμβανόμενη προσπάθεια να καθησυχασθεί το άγχος του παιδιού). Αν μιλάμε συνεχώς για το ίδιο θέμα, αυτό μπορεί να ενισχύσει το άγχος. (Οι συζητήσεις χωρίς όρια μπορούν να κάνουν το άγχος χειρότερο). Επιλέξτε μια συγκεκριμένη μέρα και ώρα που θα έχετε κι εσείς και το παιδί την απαραίτητη ηρεμία για μια τέτοια συζήτηση και ενθαρρύνεται το παιδί να ασχοληθεί με μια ευχάριστη δραστηριότητα (π.χ. να πάει να παίξει) αντί να κάνουμε την ίδια συζήτηση ξανά και ξανά. (Διαλέξτε μια στιγμή στην ημέρα που έχετε την ηρεμία για τέτοια συζήτηση και δώστε την δυνατότητα στο παιδί για εναλλακτικές δραστηριότητες (π.χ. να πάει να παίξει) αντί για επαναλαμβανόμενες συζητήσεις.)

2. Την εβδομάδα πριν την έναρξη του σχολικού έτους

Μπορείτε να χρειαστεί να κάνετε τα εξής:

  • Περιγράφουμε με απλό τρόπο πώς θα μοιάζουν οι πρώτες ημέρες στο σχολείο. Είναι βοηθητικό να φτιάξουμε μαζί ένα απλό ημερήσιο πρόγραμμα όπου θα δείχνουμε τι περίπου θα κάνει μέσα στη μέρα. (Σε αυτήν την κατεύθυνση μπορεί να βοηθήσει η δημιουργία ενός προγράμματος, στο οποίο θα απεικονίζονται αδρά οι δραστηριότητες του παιδιού μέσα στη μέρα.)
  • Σε περιπτώσεις που το παιδί έχει ήδη έντονο άγχος μπορούμε να περπατήσουμε παρέα με το παιδί προς και από το σχολείο του μια-δυο φορές, καθώς η διαδρομή αυτή αποτελεί σημαντικό κομμάτι του πώς θα κυλούν οι ημέρες του.
  • Καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει προς το τέλος του, αρχίζουμε σταδιακά να μεταφέρουμε το πρωινό ξύπνημα του παιδιού όλο και πιο νωρίς -όσο πιο κοντά γίνεται στην ώρα (έγερσης) ξυπνήματος για το σχολείο- προκειμένου να τη συνηθίσει.
  • Διαλέγουμε μαζί με το παιδί την σχολική τσάντα και την εξοπλίζουμε με κάποια βασικά αντικείμενα (τετράδια, κασετίνα, μολύβια), σημειώνοντας το όνομα του παιδιού επάνω. Αυτή η δραστηριότητα λειτουργεί ως μια τελετουργία που συμβολίζει τη νέα αρχή. (Η επιλογή και η προετοιμασία της τσάντας αποτελεί μία τελετουργία που σηματοδοτεί τη νέα αρχή). Προτρέπουμε το παιδί (Προσκαλούμε) το παιδί να σκεφτεί αν υπάρχει και κάποιος άλλος τρόπος που το ίδιο θα ήθελε να σηματοδοτήσει αυτή τη μετάβαση (π.χ. δημιουργία κολάζ, γράψιμο σε ημερολόγιο, οικογενειακή δραστηριότητα κλπ.).
  • Ενθαρρύνουμε τις συναντήσεις και τις συνομιλίες με τους φίλους και συνομηλίκους! Συζητάμε την αξία της αληθινής φιλίας και της καλοσύνης. Οι ευχάριστες αλληλεπιδράσεις ενισχύουν τόσο τη διάθεση, όσο και το αίσθημα του ανήκειν. (Maunder & Monks, 2019).

3. Το βράδυ πριν την 1η ημέρα του σχολείου

  • Ρυθμίζουμε τα ξυπνητήρια μας 15-20 λεπτά νωρίτερα από το χρόνο που (εκτιμούμε) πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητος. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγουμε την πίεση χρόνου, η οποία μπορεί να προκαλέσει επιπλέον άγχος τόσο στο παιδί όσο και σε εμάς, επηρεάζοντας αρνητικά την διάθεσή μας και την πρωινή μας συνεργασία. (Η οποιαδήποτε πίεση χρόνου μπορεί να αυξήσει το άγχος τόσο του παιδιού, όσο και το δικό μας, οδηγώντας σε αρνητική διάθεση και προστριβές.)
  • Αποφεύγουμε τη χρήση κινητού/υπολογιστή για τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την ώρα του ύπνου.
  • Εάν το παιδί εκφράσει συγκεκριμένες ανησυχίες (π.χ. μήπως αργήσει, μήπως δεν βρει την τάξη του ή δεν ξέρει με ποιον να καθίσει), συνεργαζόμαστε για να (καταρτίσουμε) οργανώσουμε ένα σχέδιο. Ακούμε προσεκτικά ή καταγράφουμε μαζί τις ανησυχίες του και εξετάζουμε διάφορες πιθανές λύσεις. Στη συνέχεια, ενθαρρύνουμε το παιδί να επιλέξει τη λύση που του ταιριάζει περισσότερο για να τη δοκιμάσει.
  • Αφήνουμε το ίδιο το παιδί να επιλέξει ρούχα (κατάλληλα για τον καιρό) από το προηγούμενο βράδυ και όχι το πρωί που μάλλον θα είμαστε όλοι πιο αγχωμένοι.

4. Την 1η ημέρα του σχολείου

  • Κατά την επιστροφή του παιδιού από το σχολείο δίνουμε χώρο και χρόνο ώστε να μοιραστεί το ίδιο όσα θέλει και χρειάζεται, χρησιμοποιώντας ερωτήσεις ανοιχτού τύπου («Πώς σου φάνηκε η πρώτη μέρα;», «Τι ήταν αυτό που σου άρεσε περισσότερο σήμερα στο σχολείο;»). Αν δούμε ότι είναι προβληματισμένο ή θλιμμένο, είναι σημαντικό να παραμείνουμε ψύχραιμοι και να μην το βομβαρδίσουμε με ερωτήσεις. Αν δεν επιθυμεί να μιλήσει εκείνη τη στιγμή, το σεβόμαστε και δηλώνουμε ότι είμαστε διαθέσιμοι μας μιλήσει όποτε εκείνο νιώσει έτοιμο. (Εφόσον δεν θέλει να συζητήσει, δηλώνουμε τη διαθεσιμότητά μας να το ακούσουμε οποιαδήποτε στιγμή). Παρεμβαίνουμε μόνο όταν παρατηρήσουμε ότι η πεσμένη διάθεση και για τις επόμενες μέρες. (να επαναλαμβάνεται.)

5. Τις πρώτες ημέρες στο σχολείο

  • Τηρούμε ένα σαφές (χρονοδιάγραμμα) πρόγραμμα όσον αφορά τον χρόνο που περνά το παιδί στις οθόνες.
  • Φροντίζουμε ώστε το παιδί να (αναπαύεται επαρκώς.)κοιμάται και να ξεκουράζεται όσο χρειάζεται.
  • Ολοκληρώνουμε το διάβασμα το αργότερο ως το απόγευμα, διότι τη νύχτα το παιδί δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί και να θυμάται όσα διαβάζει. (οι μνημονικές ικανότητες εξασθενούν και το παιδί δυσκολεύεται να διατηρήσει την προσοχή του.)
  • Εγγράφουμε το παιδί σε ομαδικά αθλήματα ή μαθήματα χορού, για να ενισχύσουμε την κοινωνικοποίησή του.

Συχνές Απορίες

-Τι κάνω όταν το παιδί μου δεν θέλει να επιστρέψει στο σχολείο;

Είναι σημαντικό να μην υποχωρούμε όταν το παιδί δε θέλει να πάει στο σχολείο, γιατί έτσι είναι πιο πιθανό να το ξαναζητήσει (υποχωρήσετε, διότι με αυτόν τον τρόπο θα είναι πιο πιθανό το παιδί να επαναλάβει το αίτημά του για άρνηση του σχολείου.) Δεν απειλούμε και δεν βάζουμε τιμωρίες. Αντίθετα αναγνωρίζουμε τα δύσκολα συναισθήματά του, δείχνοντας κατανόηση και εξηγώντας του παράλληλα πόσο σημαντικό είναι να τηρούμε τις υποχρεώσεις μας ενώ έχει σημασία να ρωτάμε πώς μπορούμε να το βοηθήσουμε να νιώσει καλύτερα πριν την επιστροφή στην τάξη. (Αναγνωρίζουμε τα αισθήματα του παιδιού για το σχολείο, εξηγώντας του πόσο σημαντικό είναι να τηρούμε τις υποχρεώσεις μας και ρωτώντας πώς μπορούμε να το βοηθήσουμε πριν την επιστροφή του στις σχολικές αίθουσες.) Κάποια παιδιά μπορεί να εκφράσουν έντονη άρνηση (παρουσιάσουν έντονα συναισθήματα άρνησης) να πάνε στο σχολείο. Ξέρουμε όμως πως όσο περισσότερο αποφεύγουν το σχολείο τόσο πιο δύσκολη γίνεται η επιστροφή τους, με αρνητικές συνέπειες στην ψυχολογία  και την σχολική τους πρόοδο. (η πιθανότητα ότι κάθε μέρα που αποφεύγεται το σχολείο αυξάνεται περισσότερο η πιθανότητα το παιδί να μην ξαναγυρίσει στο σχολείο, με όλες τις ψυχολογικές και ακαδημαϊκές επιπτώσεις που αυτό συνεπάγεται.)

-Πώς προετοιμαζόμαστε για τα μαθήματα της καινούργιας χρονιάς;

Χρησιμοποιείστε τα βιβλία διακοπών που έχουν εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο, (Αξιοποιείτε τα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά βιβλία διακοπών), ώστε το παιδί να προετοιμαστεί για τη νέα σχολική χρονιά με τρόπο δημιουργικό κι ευχάριστο. (για τις απαιτήσεις της νέας σχολικής χρονιάς με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο.) Δώστε έμφαση σε κομμάτια της ύλης που τον δυσκόλεψαν την προηγούμενη χρονιά. Με την επανάληψη, βοηθάτε το παιδί να καλύψει τα πιθανά κενά, ώστε να είναι πιο έτοιμο για τα καινούρια μαθήματα. (Εστιάζετε σε σημεία της σχολικής ύλης που ενδεχομένως να δυσκόλεψαν το παιδί κατά το προηγούμενο έτος. Μέσω της επανάληψης φροντίζετε να μειώσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τα κενά και τις ελλείψεις στη διδακτέα ύλη των προηγούμενων τάξεων.)

-Ποιο είναι το ιδανικό πρόγραμμα ύπνου για το παιδί μου;

Η τήρηση ενός σταθερού προγράμματος ύπνου είναι απαραίτητη για τη σωματική και πνευματική ευεξία του παιδιού, όπως η καλή διατροφή και η άθληση. Συνήθως τα παιδιά του δημοτικού χρειάζονται από 9 έως 11 ώρες ύπνου την ημέρα, ενώ για τους εφήβους αρκούν 8 έως 10 ώρες (Chaput κ.α., 2018). Προσπαθήστε να τηρείτε το πρόγραμμα ύπνου ακόμη και τα Σαββατοκύριακα, προκειμένου να δημιουργήσετε μία σταθερή ρουτίνα στη ζωή του παιδιού.

-Πώς προστατεύω το παιδί μου από φαινόμενα, όπως ο σχολικός εκφοβισμός;

Όταν το παιδί σας βρίσκεται στο σχολείο, υπεύθυνο για την ασφάλεια και την προστασία του είναι το ίδιο το σχολείο. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να έχετε μια  καλή σχέση και συνεργασία με τους δασκάλους και τον σχολικό σύμβουλο. Αν παρατηρήσετε κάτι περίεργο ή ανησυχητικό στη συμπεριφορά του παιδιού, (Ως εκ τούτου θα είναι προς όφελός σας να έχετε μία καλή συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό και τον σχολικό σύμβουλο. Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε ασυνήθιστη ή προβληματική συμπεριφορά στο παιδί σας,) μη διστάσετε να απευθυνθείτε στην ψυχολόγο και τον κοινωνικό λειτουργό του σχολείου. Η επαφή και η συχνή επικοινωνία με άλλους γονείς μπορεί επίσης να είναι βοηθητική. (Η συνεργασία και η τακτική επικοινωνία με άλλους γονείς μπορεί επίσης να αποβεί βοηθητική.)

-Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη του παιδιού μου, δίχως να το πιέζω;

Προσπαθήστε να έχετε μια καλή συνεργασία με τους δασκάλους του παιδιού, έτσι ώστε να παραμένετε ενημερωμένοι για την σχολική του πορεία. Είναι σημαντικό να δείχνετε ενδιαφέρον για την καθημερινότητα του παιδιού στο σχολείο, χωρίς όμως να το πιέζετε με ερωτήσεις, καθώς ο υπερβολικός και αυστηρός έλεγχος μπορεί να προκαλέσει άγχος και δυσφορία στο παιδί για το σχολείο. (Επιδιώξτε την άμεση συνεργασία με τους δασκάλους του παιδιού, ώστε να παραμένετε ενημερωμένοι. Συζητήστε με το παιδί για την καθημερινότητά του στο σχολείο, δίχως να το βομβαρδίζετε με ερωτήσεις. Ο υπερβολικός και αυστηρός έλεγχος μπορεί να ενισχύσει τα αρνητικά αισθήματα του παιδιού για το σχολείο.) Ενθαρρύνετε το παιδί να παίρνει πρωτοβουλίες και να οργανώνει μόνο του σταδιακά το διάβασμά του, προσφέροντας βοήθεια μόνο όταν σας το ζητήσει.  (Παροτρύνετε το παιδί να αναλάβει πρωτοβουλίες και βοηθήστε το να αυτονομηθεί στην διαδικασία του διαβάσματος, προσφέροντας στήριξη μόνο εφόσον σας ζητηθεί από το ίδιο.)

-Με ποιον τρόπο μπορώ να βοηθήσω στην κοινωνικοποίηση του παιδιού μου;

Εκτός από την εγγραφή του σε ομαδικά αθλήματα και δημιουργικές εξωσχολικές δραστηριότητες, είναι σημαντικό να δώσετε στο παιδί την ευκαιρία να καλέσει τους φίλους του στο σπίτι ή να τους επισκεφθεί. Οργανώστε ομαδικές δραστηριότητες εκτός του σχολείου (π.χ. βόλτες στην εξοχή, επίσκεψη στον κινηματογράφο), για να βοηθήσετε στη σύσφιξη των σχέσεων του παιδιού με τους φίλους του.

Με την κατάλληλη υποστήριξη, όλα τα παιδιά έχουν την ικανότητα να διαχειριστούν με επιτυχία τη (μετάβαση πίσω) επιστροφή στο σχολείο. Αν όμως οι γονείς-φροντιστές παρατηρούμε αλλαγές και έντονες σωματικές ενοχλήσεις, όπως επίμονο πόνο στην κοιλιά, δυσκολία στον ύπνο, μειωμένη όρεξη ή απομόνωση από τους άλλους τότε είναι καλό να μιλήσουμε με κάποιον ειδικό ψυχικής υγείας, καθώς αυτά μπορεί να είναι πρώτα σημάδια έντονου άγχους. (Ωστόσο, εάν οι γονείς – φροντιστές παρατηρούμε επίμονες αλλαγές κι ενοχλήσεις όπως πχ. έντονο κοιλιακό άλγος, συνεχόμενες αϋπνίες και μείωση της όρεξης, κοινωνική απομόνωση, τότε καλό είναι να διερευνήσουμε αυτά τα πρώιμα σημάδια έντονου άγχους με έναν ειδικό ψυχικής υγείας.)

Σε περίπτωση που τα προβλήματα άγχους επιμένουν πέρα από τις πρώτες μέρες  ή είναι πολύ έντονα και κυρίως αν οδηγούν στην αποφυγή του σχολείου είναι σημαντικό να ζητήσετε την βοήθεια κάποιου ειδικού.

Μην διστάσετε να απευθυνθείτε στη Τηλεφωνική Γραμμή 11525 του Μαζί για το Παιδί, η οποία προσφέρει δωρεάν συμβουλευτική Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-19:00 ή να απευθυνθείτε σε ειδικό που γνωρίζετε.


Βιβλιογραφία

  • Chaput, J. P., Dutil, C., & Sampasa-Kanyinga, H. (2018). Sleeping hours: what is the ideal number and how does age impact this?. Nature and science of sleep, 421-430. https://doi.org/10.2147/NSS.S163071
  • Chedzoy, S. M., & Burden, R. L. (2005). Making the move: Assessing student attitudes to primary-secondary school transfer. Research in education, 74(1), 22-35. https://doi.org/10.7227/RIE.74.3
  • Maunder, R., & Monks, C. P. (2019). Friendships in middle childhood: Links to peer and school identification, and general self‐worth. British Journal of Developmental Psychology, 37(2), 211-229. https://doi.org/10.1111/bjdp.12268
  • Szuhany, K. L., & Simon, N. M. (2022). Anxiety disorders: a review. Jama, 328(24), 2431-2445. https://doi.org/10.1001/jama.2022.22744
  • Tobbell, J. (2003). Students’ experiences of the transition from primary to secondary school. Educational and Child Psychology. https://doi.org/10.53841/bpsecp.2003.20.4.4
  • Wasik, B. A., & Hindman, A. H. (2013). Realizing the Promise of Open‐Ended Questions. The Reading Teacher, 67(4), 302-311. https://doi.org/10.1002/trtr.1218

—————-

Λίγα λόγια για τη Γραμμή 115 25 & το Συμβουλευτικό Κέντρο του «Μαζί για το Παιδί»

Το 2009 για πρώτη φορά η Συμβουλευτική Γραμμή 11525 του «Μαζί για το Παιδί» δέχτηκε την πρώτη τηλεφωνική κλήση. Έως σήμερα, συστηματικά και με συνέπεια, παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες σε γονείς, έφηβους και εκπαιδευτικούς, στηρίζοντας χιλιάδες οικογένειες σε θέματα που αφορούν τα παιδιά από 0 έως 18 ετών σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Η λειτουργία της Συμβουλευτικής Γραμμής 11525 του «Μαζί για το Παιδί» αναδεικνύεται ως ένα σημαντικό εργαλείο στον τομέα της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης στη χώρα μας.  Από το 2017 είναι μέλος του Διεθνούς Δικτύου Τηλεφωνικών Γραμμών για τη Στήριξη του Παιδιού (Child Helpline International) που έχει ως σκοπό την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των παιδιών και νέων παγκοσμίως και αριθμεί 181 μέλη-τηλεφωνικές γραμμές για τη στήριξη του παιδιού σε 147 χώρες διεθνώς.

Η Γραμμή 115 25 είναι στελεχωμένη από έμπειρη επιστημονική ομάδα και εκπαιδευμένους εθελοντές με συνεχή κλινική εποπτεία. Τηρείται το απόρρητο και όλες οι κλήσεις είναι επώνυμες, εμπιστευτικές και δεν ηχογραφούνται. Οι κλήσεις είναι δωρεάν από οποιοδήποτε πάροχο σταθερής/κινητής τηλεφωνίας.

Οι ωφελούμενοι λαμβάνουν πολύπλευρη στήριξη καθώς οι υπηρεσίες της Γραμμής 11525 συνδυάζουν την τηλεφωνική με την δια ζώσης συμβουλευτική. Όσο αναφορά τις κλήσεις, το στοιχείο που διαφοροποιεί την προσφερόμενη υπηρεσία είναι πως οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα των 10 επαναληπτικών συμβουλευτικών κλήσεων διάρκειας 50 λεπτών με τον ίδιο σύμβουλο ψυχικής υγείας.

Πέρα από τις τηλεφωνικές συνεδρίες, η Γραμμή 115 25 συμπληρώνεται από το Συμβουλευτικό Κέντρο, όπου προσφέρονται διαδικτυακά ή με φυσική παρουσία:

  • Ολοκληρωμένος κύκλος συμβουλευτικών συνεδριών
  • Ομάδες στήριξης γονέων
  • Ψυχο-εκπαιδευτικά σεμινάρια συγκεκριμένης θεματολογίας σε γονείς/ εκπαιδευτικούς /εφήβους

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.mazigiatopaidi.gr ή επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 115 25.

Ωράριο λειτουργίας και επικοινωνία

Η πανελλαδική «Γραμμή 115 25» του Μαζί για το Παιδί λειτουργεί, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-19:00.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 11525, email: 11525@mazigiatopaidi.gr

—————-

Λίγα λόγια για το «Μαζί για το Παιδί»:

Το «Μαζί για το Παιδί» εργάζεται από το 1996 για την προστασία χιλιάδων παιδιών στη χώρα μας. Προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών με στόχο κάθε παιδί σε κάθε γωνιά της Ελλάδας να έχει πρόσβαση σε βιώσιμες συνθήκες διαβίωσης και σε ίσες ευκαιρίες. Το έργο του «Μαζί για το Παιδί» επικεντρώνεται στην καταπολέμηση της φτώχειας, στην υγεία και στην ψυχική υγεία, στην εκπαίδευση, στην στήριξη των σωματείων-μελών που απαρτίζουν την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», καθώς και στην υποστήριξη πληθυσμών που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές.

Είναι μια Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία (ΑΜΚΕ), που λειτουργεί με τις αρχές της οικονομικής διαφάνειας. Στηρίζεται σε πόρους από χορηγίες εταιρειών, δωρεές ιδιωτών, έσοδα από προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και από τη διοργάνωση πολιτιστικών, αθλητικών και άλλων εκδηλώσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Περισσότερα www.mazigiatopaidi.gr

Αγ. Θωμά 14, Αθήνα 115 27 | Τηλ.: 210 7482690 | E-mail: info@mazigiatopaidi.gr | www.mazigiatopaidi.gr|

Facebook • Twitter • Instagram: @mazigiatopaidi

Tags: ΠΑΙΔΕΙΑ
Share9Tweet5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εκπαιδευτική καινοτομία στη Λέρο: Το Μπελλένειο Γυμνάσιο σε διαδικτυακή διακρατική συνάντηση με την Ιαπωνία
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

Εκπαιδευτική καινοτομία στη Λέρο: Το Μπελλένειο Γυμνάσιο σε διαδικτυακή διακρατική συνάντηση με την Ιαπωνία

28.11.2025
1.4k
Ήττα του Ελληνικού Δημοσίου σε υπόθεση δημόσιας γης στην Πάτμο
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΑ ΝΕΑ

Πάτμος: Αναπληρωτές και νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί χωρίς στέγη και ενίσχυση

28.11.2025
602
Λέρος: Ενημέρωση για Περιβαλλοντική Δράση ΕΠΑ.Λ. – «ReSea Leros»
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

Λέρος: Ενημέρωση για Περιβαλλοντική Δράση ΕΠΑ.Λ. – «ReSea Leros»

26.11.2025
1.3k
Επόμενο

Επιμονή Γ. Νικητιάδη: Νέα Επίκαιρη Ερώτηση για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ στη Δωδεκάνησο

Η ΛΕΡΟΣ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

    Εορτασμός του Αγ. Νικολάου στη Λέρο

    06.12.2011
    Εορτασμός του Αγ. Νικολάου στη Λέρο Πριν 14 χρόνια 1.3K
  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

    Ο Νομικός Σύμβουλος της ΚΕΔΕ λέει ότι είναι στον «αέρα» η επιστολή σύστασης…

    06.12.2012
    Ο Νομικός Σύμβουλος της ΚΕΔΕ λέει ότι είναι στον «αέρα» η επιστολή σύστασης νέας παράταξης των 3 Ανεξάρτητων δημοτικών συμβούλων! Πριν 13 χρόνια 8.3K
  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

    Η αλυσίδα καταστημάτων Goody’s αγκαλιάζει τα παιδιά των Λειψών, της Τελένδου και της…

    06.12.2013
    Η αλυσίδα καταστημάτων Goody’s αγκαλιάζει τα παιδιά των Λειψών, της Τελένδου και της Ψερίμου! Πριν 12 χρόνια 1.3K
  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

    ΛΕΡΟΣ: Πρόστιμο για τις χωματερές από την Ε.Ε. – Τι συμβαίνει με τη…

    06.12.2014
    ΛΕΡΟΣ: Πρόστιμο για τις χωματερές από την Ε.Ε. – Τι συμβαίνει με τη χωματερή στον Τσίγγουνα Πριν 11 χρόνια 2.5K
  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

    Επίσκεψη Ελληνο-αμερικανών γερουσιαστών στη Λέρο

    06.12.2015
    Επίσκεψη Ελληνο-αμερικανών γερουσιαστών στη Λέρο Πριν 10 χρόνια 1.8K

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

    Λέρος: Στη δικαιοσύνη για πορνογραφία ανηλίκων 59χρονος Γερμανός

    30.11.2025
    Λέρος: Στη δικαιοσύνη για πορνογραφία ανηλίκων 59χρονος Γερμανός 1.8K
  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

    Πρόσκληση Δημάρχου Λέρου στις Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις

    03.12.2025
    Πρόσκληση Δημάρχου Λέρου στις Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις 1.8K
  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

    Λέρος: Παγκόσμιο Χάλκινο για τον Ζαχαρία Νεμποτάκη στο WAKO Senior World Championship 2025…

    30.11.2025
    Λέρος: Παγκόσμιο Χάλκινο για τον Ζαχαρία Νεμποτάκη στο WAKO Senior World Championship 2025 στο Άμπου Ντάμπι 1.8K
  • ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΑ ΝΕΑ

    Αλλαγή δρομολογίων του Blue Star Patmos λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

    03.12.2025
    Αλλαγή δρομολογίων του Blue Star Patmos λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών 1.7K
  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

    Λέρος: Αιφνιδιαστική διακομιδή στη Ρόδο για τον αναισθησιολόγο

    03.12.2025
    Λέρος: Αιφνιδιαστική διακομιδή στη Ρόδο για τον αναισθησιολόγο 1.6K

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

  • Λέρος: Το πρόγραμμα Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου, 6 και 7 Δεκεμβρίου

    Λέρος: Το πρόγραμμα Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου, 6 και 7 Δεκεμβρίου

    49 shares
    Share 20 Tweet 12
  • Ευάγγελος Ασβεστάς: «Κύριε Κόλια Αρκετά! Η Λέρος δεν αντέχει άλλη τοξικότητα στα Δημοτικά Συμβούλια»

    60 shares
    Share 28 Tweet 14
  • Στέλιος Λουλουδιάς: “Όχι άλλη υποβάθμιση, η Λέρος δεν αξίζει αυτή την εικόνα”

    61 shares
    Share 26 Tweet 15
  • Λέρος: Ιδρύεται νέος σύλλογος Tennis [VIDEO]

    63 shares
    Share 37 Tweet 11
  • Λιμεναρχείο Λέρου: Κλείνει για οχήματα το Λιμάνι της Αγίας Μαρίνας μέχρι τον Μάρτιο

    77 shares
    Share 34 Tweet 18
kiporama-leros
Currently Playing

Λέρος: Σε εγρήγορση ο Δήμος εν αναμονή της κακοκαιρίας – Δηλώσεις Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών

Λέρος: Σε εγρήγορση ο Δήμος εν αναμονή της κακοκαιρίας  – Δηλώσεις Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών

Λέρος: Σε εγρήγορση ο Δήμος εν αναμονή της κακοκαιρίας – Δηλώσεις Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών

Featured
Λέρος: “Οργασμός” έργων και δράσεων από την Επιτροπή Πολιτισμού και Ενημέρωσης

Λέρος: “Οργασμός” έργων και δράσεων από την Επιτροπή Πολιτισμού και Ενημέρωσης

Featured
  • Σε πλήρη ετοιμότητα βρίσκεται ο Δήμος Λέρου ενόψει της επερχόμενης κακοκαιρίας, η οποία σύμφωνα με τις προβλέψεις αναμένεται να πλήξει την περιοχή τις επόμενες ώρες.

Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γιώργος Τσαχουργιανίδης δήλωσε ότι είναι σε άμεση επικοινωνία με το συντονιστικό όργανο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, κάνοντας λόγο για ακραία καιρικά φαινόμενα.

Παράλληλα δήλωσε ότι έχουν ήδη ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης, με συνεργεία σε επιφυλακή και παρεμβάσεις σε σημεία που παρουσιάζουν αυξημένο κίνδυνο.

Σημειώνεται ότι, ο Δήμος Λέρου καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις μετακινήσεις τους και να ακολουθούν τις οδηγίες των αρχών.

«Είμαστε σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα. Παρακολουθούμε συνεχώς την εξέλιξη των φαινομένων και θα παρέμβουμε όπου χρειαστεί», σημείωσε ο Αντιδήμαρχος.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του Νίκου Ιγνατίδη
  • Σημειώνεται ότι το βιβλίο θα διανεμηθεί δωρεάν στους μαθητές των Λυκείων της Λέρου και στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων.

Δείτε όσα δήλωσε η Πρόεδρος της Επιτροπής στο παρακάτω βίντεο, όπως το επιμελήθηκε ο Νίκος Ιγνατίδης.
  • Σε χριστουγεννιάτικους ρυθμούς κινείται ήδη η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Λέρου, η οποία εργάζεται εντατικά για τη δημιουργία του Χριστουγεννιάτικου Χωριού.

Οι προετοιμασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ώστε όλα να είναι έτοιμα για τη μεγάλη γιορτή και το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου.

Δείτε τις πρώτες εικόνες στο ρεπορτάζ που επιμελήθηκε ο Νίκος Ιγνατίδης

Περισσότερα -> lerosnews.gr
  • Συνεχίζεται ομαλά και με ιδιαίτερη φροντίδα το κλάδεμα των πεύκων στο Λακκί, μια εργασία που πραγματοποιείται για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια. Το έργο εξελίσσεται χωρίς απρόοπτα και με εμφανές μεράκι από τους εργαζόμενους.

Το συνεργείο που έχει αναλάβει την παρέμβαση αποτελείται από περίπου δέκα άτομα, ενώ την όλη διαδικασία επιβλέπουν δύο γεωπόνοι, εξασφαλίζοντας ότι οι εργασίες γίνονται με επιστημονική ακρίβεια και σεβασμό στα δέντρα.

Στην ουσία, δεν πρόκειται απλώς για ένα συνηθισμένο κλάδεμα, αλλά για ολοκληρωμένη φροντίδα και καλλωπισμό των πεύκων, μια εικόνα που η Λέρος δεν είχε συνηθίσει να βλέπει.

Περισσότερα -> lerosnews.gr
  • Ένας νέος σύλλογος τένις ιδρύεται στο νησί της Λέρου, αποτελώντας πλέον τον τρίτο αθλητικό φορέα που ασχολείται με το συγκεκριμένο άθλημα. Η ίδρυσή του επιβεβαιώνει τη σταθερή άνοδο της δημοτικότητας του τένις στο νησί και την αυξανόμενη συμμετοχή μικρών και μεγάλων.

Διαβάστε περισσότερα στο lerosnews.gr
Facebook Twitter Youtube Instagram
LEROS NEWS - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

Από το 2004 έγκυρη και αντικειμενική ενημέρωση
LEROS NEWS – ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

Follow us on social media:

Πρόσφατα άρθρα

  • Μιχάλης Κόλιας: «Εμπαιγμός προς τους πολίτες» – Καταγγέλλει τις ελλείψεις στις προκηρύξεις για το Νοσοκομείο
  • Λέρος: Δελτίο Τύπου του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού
  • Νέο έκτακτο δελτίο καιρού: Μέχρι το μεσημέρι του Σαββάτου θα πλήττει τη χώρα η κακοκαιρία Byron, οι κόκκινες περιοχές
  • Λέρος: Ανακοίνωση – Ενημέρωση από την Ένωση Υπαλλήλων ΚΘΛ

Νεότερα Video

Λέρος: Σε εγρήγορση ο Δήμος εν αναμονή της κακοκαιρίας  – Δηλώσεις Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών

Λέρος: Σε εγρήγορση ο Δήμος εν αναμονή της κακοκαιρίας – Δηλώσεις Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών

1.1k ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ
4 Δεκεμβρίου 2025
Σε ρυθμούς… Χριστουγέννων ο Δήμος Λέρου

Σε ρυθμούς… Χριστουγέννων ο Δήμος Λέρου

1.1k ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ
25 Νοεμβρίου 2025

© 2004 - 2025 | LEROS NEWS – ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ |

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε τα αποτελέσματα
  • ENGLISH EDITION
  • ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
  • ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΑ ΝΕΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

© 2004 - 2025 | LEROS NEWS – ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ |

Ο ιστότοπος lerosnews.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συναινείτε στη χρήση των cookies.