Η συνεργασία που έγινε μεταξύ της Πυροσβεστικής υπηρεσίας Κω, των διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας –Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δωδεκανήσου και του συλλόγου επιτηδευματιών Πάτμου “Η Ανάπτυξη”, έδωσε καρπούς ωφέλιμους στις τοπικές κοινωνίες. Στην μνήμη μας έχουμε τις φωτιές του καλοκαιριού που μας ταλαιπώρησαν αφάνταστα επικίνδυνα και καταλαβαίνουμε όλοι ότι η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη. Σοφές κουβέντες των προγόνων […]



