Η Attica Group, μητρική εταιρεία των Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Hellenic Seaways υιοθέτησε εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτας επιβίβασης (e-ticket/boarding pass) στα δρομολόγια των γραμμών εσωτερικού, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη νέα «ψηφιακή» εποχή της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στις ιστοσελίδες www.bluestarferries.com & www.hsw.gr.
Η υλοποίηση της εφαρμογής έγινε από την εταιρεία CRS LIKNOSS. Ο Όμιλος Attica, εφαρμόζοντας σύγχρονες ψηφιακές διαδικασίες, στοχεύει διαρκώς στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών της και την βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.
naftemporiki.gr
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
Λέρος: Ανακοίνωση - Πρόσκληση της Ένωσης Υπαλλήλων και της Ένωσης Ιατρών ΚΘΛ
Λογοδοσία Δημάρχου Λέρου: Από τις χρηματοδοτήσεις στα «γαλλικά» - Όλο το παρασκήνιο
Λέρος: "Ξηλώθηκε" και αποκαθίσταται ο "ηλεκτροφωτισμός χωρίς μελέτη" στο Παρθένι
Λέρος: Σε ποιους οικισμούς καταργείται ο ΕΝΦΙΑ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια
Λέρος: Ξεκινούν έλεγχοι και πιστοποιήσεις σε 19 παιδικές χαρές του νησιού