Feb 26, 2020 Last Updated 19:22, στις 25-02-2020

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λέρου στις 18 Απριλίου 2012

Σχολιάστε το άρθρο
Κατηγορία: Τα νέα της Λέρου
Εμφανίσεις: 326 φορές

Στις 18 Απριλίου 2012, ημέρα Τετάρτη και ώρα 18.00, θα συνεδριάσει το Δ.Σ. Λέρου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στον Πλάτανο, με 20 θέματα στην ημερήσια διάταξη, όπως παρακάτω:

1. Ορισμός εκπροσώπων του Δήμου μας, α) ως ιδρυτικά μέλη και β) ως μέλη της προσωρινής διοικούσας επιτροπής, για το υπό σύσταση σωματείο με την επωνυμία, «Οργανισμός Προώθησης Λεριακού Τουρισμού».
2. 2η αναμόρφωση προϋπολογισμού και τεχνικού προγράμματος Δήμου Λέρου, οικονομικού έτους 2012.

3. Ανατροπή αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης – δέσμευσης πίστωσης.
4. Λήψη απόφασης διαγραφής καταλογισθέντων ποσών, βάση της υπ’αριθ. 4/2012 πράξης της Προέδρου, του VII  τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
5. Έγκριση προμήθειας - εγκατάστασης εφαρμογών ληξιαρχείου και μητρώου αρρένων.
6. Παροχή από το Δήμο μας χρηματικών επιχορηγήσεων σε αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους για το οικονομικό έτος 2012, σύμφωνα με το άρθρο 202 του Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων».
7. Εκτέλεση  απόφασης  Μονομελούς Πρωτοδικείου Κω, για την καταβολή επιδόματος του άρθρου 14 του Ν. 3016/2002.
8. Εισήγηση Οικονομικής Επιτροπής, για παραχώρηση χώρου στον τηλεοπτικό σταθμό Αιγαίο TV.
9. Τιμολογιακή πολιτική υπηρεσίας ύδρευσης Δήμου Λέρου.
10. Έγκριση για συμμετοχή και υποβολή προτάσεων του Δήμου Λέρου, σε ευρωπαϊκά προγράμματα.
11. Συμμετοχή του Δήμου Λέρου στο σχέδιο δράσης για την περιβαλλοντική προστασία του νησιού της Λέρου και σύναψη σχετικής σύμβασης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 96 του Ν. 3852/2010, μεταξύ του Δήμου μας, της ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου και της ΕΤΑΙ.ΠΡΟ.ΦΥ.ΚΑ..
12. Πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής του έργου, «Κλειστό Γυμναστήριο Δήμου Λέρου (Β΄ φάση)».
13. Πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής του έργου, «Στεγανοποίηση δώματος Ειρηνοδικείου Λέρου».
14. Αδυναμία εκτέλεσης της υπηρεσίας αποκομιδής απορριμμάτων από μόνιμους χώρους υποδοχής, και έγκριση ανάθεσης της υπηρεσίας σε ανάδοχο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (πρόχειρος διαγωνισμός).
15. Πορεία διαδικασιών που έχουν ακολουθηθεί και αφορούν τη μελέτη και την κατασκευή του δημοτικού έργου με τίτλο, «Χαρτογράφηση και   αποτύπωση  των μνημείων  ιστορικής και πολιτιστικής κληρονομιάς  Νήσου Λέρου» (σχετική η με αριθμό 74/2011 απόφαση, του Δ.Σ. Λέρου). 
16. Συγκρότηση επιτροπών που αναδείχθηκαν κατόπιν κλήρωσης.
17. Έγκριση μελέτης, «Προμελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το έργο, Μονάδα μηχανικής διαλογής και επεξεργασίας αστικών στερεών αποβλήτων της Νήσου Λέρου».
18. Απόφαση με αριθμό 3/2012 του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Οργανισμού   Παιδικών Σταθμών - Αθλητισμού -  Πολιτισμού Λέρου, που αφορά την έγκριση της 1ης  αναμόρφωσης προϋπολογισμού του, για το οικονομικό έτος 2012.
19. Παραχώρηση Δημοτικών βοσκοτόπων, για το έτος 2012.
20. Προεγκρίσεις αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.


Πείτε κάτι εδώ...
Είστε επισκέπτης
Διαφορετικά σχολιάστε ως επισκέπτης με ψευδώνυμο
Φόρτωση σχολίου... Το σχόλιο θα ανανεωθεί μετά 00:00.

Γίνετε ο πρώτος επισκέπτης που θα σχολιάσει.

Βρείτε μας στο Facebook