16-09-2019 Τελευταία ενημέρωση: 05:32, στις 16-09-2019

Λέρος: Ορισμός και καθήκοντα των νέων Αντιδημάρχων Λέρου

Σχολιάστε το άρθρο
Κατηγορία: Τα νέα της Λέρου
Εμφανίσεις: 879 φορές

Με την ακρίβεια ελβετικού ρολογιού εργάζεται ο Δήμαρχος Λέρου και οι υπηρεσίες του Δήμου, αφού παρά τις αλλεπάλληλες αλλαγές στη νομοθεσία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, κατάφεραν να πραγματοποιήσουν χωρίς κανένα πρόβλημα τόσο τη χθεσινή ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, όσο και τον καθορισμό καθηκόντων των νέων Αντιδημάρχων Λέρου.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Λέρου υπέγραψε σήμερα την απόφαση ορισμού Αντιδημάρχων, όπου καθορίζονται οι αρμοδιότητές τους για την άσκηση των καθηκόντων τους. 

Αναλυτικότερα, στους Αντιδημάρχους Λέρου, που ήδη έχουν ανακοινωθεί από την περασμένη εβδομάδα, δόθηκαν από τον Δήμαρχο οι εξής αρμοδιότητες:

1. Αντιδήμαρχος Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών ορίζεται ο κ. Καστής Δημήτριος του Αντωνίου, στον οποίο ο Δήμαρχος Λέρου μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:

Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων αυτής και συγκεκριμένα των:

  • Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων, Δημοτικής κατάστασης Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών,
  • Τμήμα Ανθρώπινου δυναμικού & Διοικητικής μέριμνας,
  • Προϋπολογισμού Λογιστηρίου & Προμηθειών, Εσόδων Περιουσίας, Ταμείου, 
  • Κ.Ε.Π.

2. Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών ορίζεται ο κ. Μεραμπελιώτης Βασίλειος του Εμμανουήλ, στον οποίο ο Δήμαρχος Λέρου μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:

Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Δόμησης & Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων αυτής και συγκεκριμένα των:

  • Τμήμα Περιβάλλοντος Υδροοικονομίας & Πολιτικής Προστασίας,
  • Καθαριότητας και Ανακύκλωσης,
  • Συντήρησης πρασίνου, Τεχνικών έργων,
  • Η/Μ έργων & συγκοινωνιών.

3. Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής ορίζεται ο κ. Γρεκός Κυριάκος του Χαραλάμπους, στον οποίο ο Δήμαρχος Λέρου μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:

  • Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων,
  • Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του αυτοτελούς τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής,
  • Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του αυτοτελούς τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.

Οι παραπάνω αρμοδιότητες του Δημάρχου εκχωρούνται και μεταβιβάζονται και με εξουσιοδότηση υπογραφής εγγράφων και παραστατικών που προβλέπονται κατά την προπαρασκευαστική διαδικασία εκτέλεσης των εργασιακών αντικειμένων, προς διευκόλυνση του έργου του, για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την γρήγορη διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών.

Οι ανωτέρω μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες στους Αντιδημάρχους, σε περίπτωση που απουσιάζουν ή κωλύονται, ασκούνται από τον ίδιο το Δήμαρχο.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μεραμπελιώτης Βασίλειος του Εμμανουήλ, που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Καστή Δημήτριο του Αντωνίου.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται ο Αντιδήμαρχος κ. Καστής Δημήτριος θα έχει την αρμοδιότητα της έκδοσης και υπογραφής των αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης και θα τελεί και τους Πολιτικούς Γάμους.

Η ανάκληση των αντιδημάρχων είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό τους, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων τους.

 


Πείτε κάτι εδώ...
Είστε επισκέπτης
Διαφορετικά σχολιάστε ως επισκέπτης με ψευδώνυμο
Φόρτωση σχολίου... Το σχόλιο θα ανανεωθεί μετά 00:00.

Γίνετε ο πρώτος επισκέπτης που θα σχολιάσει.

Βρείτε μας στο Facebook