back to top
Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου, 2025

Λέρος: Ορισμός Αντιδημάρχων και Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥΛέρος: Ορισμός Αντιδημάρχων και Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων

Με την έλευση του νέου έτους, ο Δήμαρχος Λέρου με σχετικές αποφάσεις, όρισε εκ νέου για ένα έτος τους παρακάτω Αντιδημάρχους και Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους:

1. Ορίζει τον κ. Κουτούζο Αντώνιο – Γεώργιο του Πέτρου , άμισθο Αντιδήμαρχο Ύδρευσης Αποχέτευσης, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:  Την εποπτεία, ευθύνη παρακολούθηση, έκδοση και υπογραφή όλων των απαραίτητων εγγράφων, πριν την έκδοση τελικής απόφασης κατά τη λειτουργία του τμήματος Ύδρευσης και Αποχέτευσης της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Δόμησης & Τεχνικών Υπηρεσιών και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με το τμήμα αυτό.

2. Ορίζει την κα Χέλμη Ελένη του Ευάγγελου , άμισθο Αντιδήμαρχο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Αθλητισμού, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν: 1.1. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού του αυτοτελούς τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού, με αρμοδιότητες σε θέματα Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Αθλητισμού. 1.2. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών 1.3. Την εποπτεία και μέριμνα για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την προώθηση του τοπικού αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους (π.χ. κατασκευή, συντήρηση, διαχείριση αθλητικών εγκαταστάσεων, προώθηση και εφαρμογή προγραμμάτων ενίσχυσης του μαζικού αθλητισμού και διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων) ως αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013) Α.4. Τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων Α.5. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

3. Ορίζει Αντιδήμαρχο Πολιτισμού & Ανάδειξης Ιστορικής Κληρονομιάς με αντιμισθία, τον κ. Ντιπιέρο Φρατζέσκο του Αντωνίου, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν: 3.1. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του αυτοτελούς τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού και συγκεκριμένα του Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού και με αρμοδιότητες που σχετίζονται με την προστασία του τοπικού πολιτισμού, την προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των πολιτιστικών έργων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο. Ενδεικτικά μεριμνά για την εισήγηση και εφαρμογή πολιτικών, προγράμματα και δράσεις όπως: (α) Δημιουργία πολιτιστικών και πνευματικών κέντρων, μουσείων, κινηματογράφων και θεάτρων, φιλαρμονικών και σχολών διδασκαλίας μουσικής, σχολών χορού, ζωγραφικής, γλυπτικής κ.λπ. (β) Διοργάνωση και εφαρμογή πολιτιστικών προγραμμάτων (θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες και άλλες πολιτιστικές εκδηλώσεις). (γ) Προστασία μουσείων, μνημείων, σπηλαίων καθώς και αρχαιολογικών και ιστορικών χώρων της περιοχής. (δ) Επισκευή, συντήρηση και αξιοποίηση παραδοσιακών και ιστορικών σχολικών κτιρίων και κτιρίων που παραχωρούνται στο Δήμο από τρίτους. (ε) Προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. (στ) Προώθηση της ανάπτυξης του πολιτιστικού τουρισμού, του Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού (αρμοδιότητες σε θέματα Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης), αναφορικά με το τμήμα αυτό 3.2. Τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων 3.3. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

4. Ορίζει Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής με αντιμισθία, την κα Ευαγγέλου Βασιλική του Ελευθερίου, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν: 4.1. Την εποπτεία, ευθύνη παρακολούθηση και υπογραφή όλων των εισηγήσεων και απαραίτητων εγγράφων κατά τη λειτουργία του αυτοτελούς τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού και συγκεκριμένα του Γραφείου Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικής Ισότητας των φύλων, με αρμοδιότητες σχεδιασμού/ συντονισμού/παρακολούθησης και εφαρμογής Κοινωνικών Πολιτικών Ισότητας των Φύλων καθώς επίσης αρμοδιότητες εφαρμογής των Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας, ως αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με το γραφείο αυτό. 4.2. Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των απαραίτητων εγγράφων κατά τη λειτουργία και ευθύνη λειτουργίας του Προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι». 4.3. Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των απαραίτητων εγγράφων κατά την υλοποίηση της πράξης «Κέντρο Κοινότητας Δήμου Λέρου» με κωδικό ΟΠΣ 6001930 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Νότιο Αιγαίο 2021-2027» 4.4. Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των απαραίτητων εγγράφων και διοικητικών πράξεων κατά τη λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης σε θέματα μέριμνας για τα αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων, κ.λ.π.). 4.5. Τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων 4.6. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

5. Ορίζει Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών με αντιμισθία, τον κ. Κουβά Βρεττό του Ευάγγελου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν: 5.1. Την εποπτεία και ευθύνη και παρακολούθηση της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Προϋπολογισμού Λογιστηρίου & Προμηθειών, Εσόδων Περιουσίας και Ταμείου και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με τα τμήματα αυτά, την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης για την έγκριση των Δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον Προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση. 5.2. Την αρμοδιότητα έκδοσης και υπογραφής όλων των αποφάσεων Δημάρχου περί έγκρισης τεχνικών προδιαγραφών και τρόπου ανάθεσης προμηθειών & υπηρεσιών. 5.3. Τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων 5.4. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

6. Ορίζει Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών με αντιμισθία, τον κ. Μαραβέλια Εμμανουήλ του Μιχαήλ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν: 6.1. Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, έκδοση και υπογραφή των διοικητικών πράξεων και απαραίτητων εγγράφων που απαιτούν υπογραφή αιρετού/ης προϊσταμένου/ης της Διεύθυνσης, κατά τη λειτουργία τη λειτουργία της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων, Ανθρώπινου δυναμικού & Διοικητικής μέριμνας και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013) αναφορικά με τα τμήματα αυτά (π.χ. χορήγηση κανονικών και αναρρωτικών αδειών, μετακίνηση υπαλλήλων εκτός έδρας, παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων κλπ), με εξαίρεση όσων αφορούν στην υπηρεσιακή κατάσταση υπαλλήλων (συμβάσεων, μετατάξεων, αποσπάσεων, μετακινήσεων, μισθολογικής εξέλιξης, συνταξιοδοτήσεων, αποχωρήσεων, προσλήψεων κλπ.) που υπογράφονται από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο καθώς και τις πειθαρχικές αρμοδιότητες που είναι αμεταβίβαστες. 6.2. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Δημοτικής κατάστασης Ληξιαρχείου και Κ.Ε.Π. και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με τα τμήματα αυτά 6.3. Την εποπτεία, ευθύνη παρακολούθηση και υπογραφή όλων των εγγράφων και διοικητικών πράξεων κατά τη λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και συγκεκριμένα τις αρμοδιότητες του Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με το γραφείο αυτό (π.χ. τη χορήγηση-ανανέωση-ανάκληση ή μεταβίβαση αδειών λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος). 6.4. Τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων Α.5. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

7.Α. Ορίζει τον κ. Γιαννακό Χρήστο του Κωνσταντίνου, εντεταλμένο σύμβουλο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων καθώς επίσης εντεταλμένο σύμβουλο Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού Β. Ο προαναφερόμενος Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος ενεργεί πάντα σε συνεννόηση με το Δήμαρχο καθώς επίσης, κατά περίπτωση ενεργεί και σε συνεννόηση με τους Αντιδημάρχους, όταν ανακύπτουν θέματα που ανάγονται στην καθ’ ύλη αρμοδιότητά τους.

8.Α. Ορίζει τον κ. Κουμπάρο Εμμανουήλ του Ιωάννη, εντεταλμένο σύμβουλο Τεχνικών Υπηρεσιών και του Τμήματος Ύδρευσης – Αποχέτευσης. Β. Ο προαναφερόμενος Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος ενεργεί πάντα σε συνεννόηση με το Δήμαρχο καθώς επίσης, κατά περίπτωση ενεργεί και σε συνεννόηση με τους Αντιδημάρχους, όταν ανακύπτουν θέματα που ανάγονται στην καθ’ ύλη αρμοδιότητά τους.

ενδιαφεροντα θεματα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ