back to top
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

ΛΕΡΟΣ: Αγγελία για 2 θέσεις εργασίας από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥΛΕΡΟΣ: Αγγελία για 2 θέσεις εργασίας από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες

Τίτλος Θέσης: Υπεύθυνος Εγκαταστάσεων

Αριθμός Θέσεων: 2

Διάρκεια σύμβασης: 2 μήνες με δυνατότητα ανανέωσης

Θα δίνει αναφορά σε: Δήμαρχο Λέρου

Έναρξη καθηκόντων: 1 Ιανουαρίου ή το συντομότερο δυνατό μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεως

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2015

Καθήκοντα και αρμοδιότητες:

1. Διαχείριση εγκαταστάσεων

-Υπό την άμεση εποπτεία του Δημάρχου Λέρου, οι Υπεύθυνοι Εγκαταστάσεων θα διαχειρίζονται έναν ή περισσότερους προσωρινούς καταυλισμούς προσφύγων, των οποίων η εγκατάσταση θεσπίστηκε επισήμως από τον Δήμο στη Λέρο. Οι αρμοδιότητες των Υπευθύνων Εγκαταστάσεων περιλαμβάνουν ότι:

α) Θα ηγούνται της Ομάδας Εργασίας Διαχείρισης Εγκατάστασης και θα προεδρεύουν στις συνεδριάσεις της.

β). Θα διασφαλίζουν το συντονισμό και τη στενή επαφή με τους εταίρους, προκειμένου όλες οι υπηρεσίες που παρέχονται στον καταυλισμό να ανταποκρίνονται στα διεθνή πρότυπα και να παρέχονται εγκαίρως. Σε περίπτωση οιασδήποτε ανωμαλίας, θα αποτελούν σύνδεσμο με οιοδήποτε κατάλληλο εταίρο, προκειμένου να ευρεθεί άμεσα λύση για την κατάσταση. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την ύδρευση, την απολύμανση και την υγιεινή, τη διανομή τροφίμων και μη εδώδιμων προϊόντων, την παροχή ωφέλιμων αγαθών, όπως ο ηλεκτρισμός, το διαδίκτυο, κλπ.

γ) Θα έρχονται σε επαφή με τις αρμόδιες αρχές, προκειμένου να εγγυώνται την ασφάλεια των προσφύγων, των μεταναστών, των εργαζομένων στον ανθρωπιστικό τομέα και των εθελοντών που εργάζονται στον/στους προσωρινό/ούς καταυλισμό/ούς προσφύγων. Θα ενεργούν ως το κεντρικό σημείο αναφοράς για όλες τις δραστηριότητες.

δ) Θα κατανέμουν μονάδες κατοικιών / κλινών στους νεοαφιχθέντες, σύμφωνα με τις Τυποποιημένες Επιχειρησιακές Διαδικασίες που έχουν συμφωνηθεί με την Ομάδα Εργασίας Διαχείρισης Εγκατάστασης. Οικογένειες και άλλα ευάλωτα άτομα, όπως γυναίκες, ηλικιωμένοι, άτομα με αναπηρία, άτομα που χρήζουν ιατρικής βοήθειας και άτομα με άλλες ειδικές ανάγκες θα λαμβάνονται υπόψη, όπως θα έχει θεσπιστεί από την Ομάδα Εργασίας Διαχείρισης Εγκατάστασης. Σε περίπτωση μεταβίβασης αυτής της αρμοδιότητας σε κάποιο ανθρωπιστικό εταίρο, ο Υπεύθυνος Εγκατάστασης θα επιβλέπει και θα διασφαλίζει τις διαδικασίες διανομής σύμφωνα με τις οδηγίες που έχει θεσπίσει η Ομάδα Εργασίας Διαχείρισης Εγκατάστασης.

ε) Θα απογράφουν τα άτομα που εισέρχονται και εξέρχονται του χώρου του προσωρινού καταυλισμού. Θα ετοιμάζουν ημερήσιες αναφορές όσον αφορά τις αφίξεις και τις αναχωρήσεις από τον χώρο της εγκατάστασης, συμπεριλαμβανομένων αναλυτικών στοιχείων ανά εθνότητα, γένος και ηλικιακή ομάδα. Θα ετοιμάζουν μία ημερήσια αναφορά στην Αγγλική γλώσσα, η οποία θα κοινοποιείται στην Ύπατη Αρμοστεία των Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες, σχετικά με την παρακολούθηση της κατάστασης στον καταυλισμό και η οποία θα παρέχει μία συνοπτική αναφορά στις πιο ουσιώδεις σχετικές εξελίξεις.

στ) Θα επικοινωνούν στους νεοαφιχθέντες τους κανόνες του προσωρινού καταυλισμού (προς διαμόρφωση από την Ομάδα Εργασίας Διαχείρισης Εγκατάστασης) και θα διασφαλίζουν ότι οι κανόνες αυτοί έχουν γίνει κατανοητοί και ακολουθούνται.

ζ) Θα διασφαλίζουν ότι οι μηχανισμοί επικοινωνίας λειτουργούν προκειμένου ενημερώνονται οι νεοαφιχθέντες για την παρεχόμενη αρωγή και τις υπηρεσίες που παρέχονται στον προσωρινό καταυλισμό, καθώς και για τον τρόπο πρόσβασης στις παραπάνω υπηρεσίες αρωγής, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας στην ανάπτυξη εργαλείων επικοινωνίας για την εγκατάσταση από την Ύπατη Αρμοστεία των Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες και την αναφορά οιωνδήποτε ελλείψεων.

η) Θα διασφαλίζουν φυσική παρουσία Προσωπικού Διαχείρισης του Καταυλισμού στον/στους προσωρινό/ούς καταυλισμό/ούς καθημερινά από τις 09:00 πμ έως τις 21:00 μμ, εγκαθιδρύοντας έναν μηχανισμό εναλλαγής βαρδιών, καθώς και την έκτακτη παρουσία τους, σε περίπτωση νέων αφίξεων, κατόπιν αιτήματος των τοπικών αρχών ή της ‘Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

θ) Οιαδήποτε άλλα καθήκοντα ζητηθούν.

2. Συντονισμός και επικοινωνία

Πέραν των ανωτέρω, οι Υπεύθυνοι Εγκαταστάσεων θα αναλαμβάνουν επίσης τα ακόλουθα καθήκοντα συντονισμού και επικοινωνίας:

α) Οι Υπεύθυνοι Εγκαταστάσεων θα εκπροσωπούν τον Δήμο στις τακτικές Συνελεύσεις Συντονισμού Εγκαταστάσεων και δύνανται να λειτουργούν ως πρόεδροι αυτών των συνεδριάσεων.

β) Κατόπιν αιτήματος, θα αποτελούν το σημείο αναφοράς ως προς την επικοινωνία για θέματα σχετικά με την κατάσταση ή τη διαχείριση του προσωρινού καταυλισμού.

Ελάχιστα απαιτούμενα προσόντα Υπευθύνου/ων Εγκαταστάσεων:

  • Εξαιρετικές οργανωτικές και διαπροσωπικές ικανότητες
  • Ικανότητα να χειρισμού πολλαπλών ζητημάτων ταυτόχρονα και να εργάζονται υπό συναισθηματική πίεση.
  • Καλό επίπεδο Αγγλικής γλώσσας και άπταιστη γνώση της Ελληνικής.
  • Καλή ικανότητα χειρισμό MS Office.

Προτιμητέα προσόντα Υπευθύνου/ων Εγκαταστάσεων:

  • Ακαδημαϊκός τίτλος στη διοίκηση επιχειρήσεων, τη διαχείριση, τις κοινωνικές ή τις πολιτικές επιστήμες ή σε άλλο σχετικό τομέα.
  • Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία στον ανθρωπιστικό τομέα.
  • Προηγούμενη εμπειρία διοίκησης στον τομέα της φιλοξενίας / υποδοχής.
  • Γνώση άλλων γλωσσών.

{widget:social-share-button}

ενδιαφεροντα θεματα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ