back to top
Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024

Ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση των πολιτών από τη Λιμενική Αστυνομία (e-ΔΛΑ)

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥΗλεκτρονικά η εξυπηρέτηση των πολιτών από τη Λιμενική Αστυνομία (e-ΔΛΑ)

Νέα εποχή ξεκινά στις σχέσεις των πολιτών με το λιμενικό Σώμα, με την έναρξη λειτουργίας, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου, ειδικής εφαρμογής για την ηλεκτρονική καταχώριση και διεκπεραίωση αιτήσεων αρμοδιότητας της Λιμενικής Αστυνομίας.

Η εφαρμογή e-ΔΛΑ, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα, μέσω του οποίου πολίτες και νομικά πρόσωπα θα μπορούν να διεκπεραιώνουν πλήρως, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία, σειρά δραστηριοτήτων, για τις οποίες τώρα πρέπει να επισκεφτούν τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές.

Στην αρχική φάση η εφαρμογή θα καλύψει 10 κατηγορίες δραστηριοτήτων:

-άδεια ναυαγοσώστη
-δραστηριοποίηση δύτη
-δραστηριοποίηση θαλάσσιου ταξί
-δραστηριοποίηση μαθητευόμενου δύτη
-εκμίσθωση θαλασσίων μέσων αναψυχής
-εκμίσθωση μηχανοκίνητων λέμβων και ταχύπλοων μικρών σκαφών
-ίδρυση και λειτουργία καταδυτικού συνεργείου
-καταδυτικές υπηρεσίες αναψυχής
-σχολή εκπαίδευσης υποψηφίων χειριστών ταχυπλόων σκαφών
-σχολή ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης

Αξίζει να σημειωθεί τα δύο προηγούμενα χρόνια, μόνο για τις συγκεκριμένες δέκα (10) επαγγελματικές δραστηριότητες διεκπεραιώθηκαν περισσότερες από 3.500 αιτήσεις πολιτών. Στην επόμενη φάση, με την εισαγωγή στο σύστημα και άλλων δραστηριοτήτων, καλυφθούν περιπτώσεις για τις οποίες τα δύο προηγούμενα χρόνια υποβλήθηκαν πάνω από 7.000 αιτήσεις.

«Εγκαινιάζουμε τη νέα, ψηφιακή εποχή στις σχέσεις του Λιμενικού Σώματος με την κοινωνία», δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης. Πολίτες και επιχειρήσεις θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται σε ένα σύγχρονο και φιλικό διαδικτυακό περιβάλλον. Χωρίς φυσική παρουσία, χωρίς καθυστερήσεις, με δυνατότητα πλήρους ενημέρωσης για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, με αυτόματη σύνδεση με το σύστημα αυθεντικοποίησης (TaxisNet) για ταυτοποίηση των πολιτών καθώς και με το e-Παράβολο. Με το νέο σύστημα, υπηρετούμε το στόχο της καλύτερης και ταχύτερης εξυπηρέτησης, με πλήρη διαφάνεια και αξιοπιστία και ταυτοχρόνως διευκολύνουμε το έργο της Λιμενικής Αστυνομίας».

«Πρόκειται» κατέληξε ο κ. Πλακιωτάκης, «για τομή που ενισχύει αποφασιστικά τη λειτουργικότητα και αποτελεσματικότητα του Λιμενικού Σώματος, υπηρετώντας το στόχο μας για σταθερή βελτίωση του επιπέδου υπηρεσιών που παρέχουμε στους πολίτες».

«Είμαι μία καινοτόμος διαδικασία η οποία οφείλεται στο φιλότιμο και την εργασία των στελεχών του Λιμενικού Σώματος προκειμένου να υπάρξει αυτό το αποτέλεσμα. Χαρακτηριστικά, την περίοδο 2018 – 2019 καταχωρήθηκαν υποβλήθηκαν περισσότερες από 3.500 αιτήσεις αναφορικά με τις δέκα αυτές δραστηριότητες. Αυτό σημαίνει ότι ένας μεγάλος όγκος θα φύγει πλέον από τις Λιμενικές Αρχές γιατί η διεκπεραίωση θα γίνεται ηλεκτρονικά και δεν θα απαιτείται η παρουσία του πολίτη στο Λιμενικό κατάστημα», δήλωσε ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Αντιναύαρχος Λ.Σ. Θεόδωρος Κλιάρης.

ενδιαφεροντα θεματα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ