• ΕΦΚΑ Λέρου: Πρόσκληση Εκδήλωση Ενδιαφέροντος υποβολής προσφορών

    ΕΦΚΑ Λέρου: Πρόσκληση Εκδήλωση Ενδιαφέροντος υποβολής προσφορών

    Αναγνώσεις: 104

Πρόσκληση Εκδήλωση Ενδιαφέροντος υποβολής προσφορών, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, για τη σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθαριότητας στο κτίριο που στεγάζεται/νται το/α  Γ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Δωδεκανήσου πιθανής δαπάνης  510,40 € (πλέον ΦΠΑ), στον κωδικό του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV) : 9919200-4 «Υπηρεσίες καθαρισμού γραφείων», με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει της τιμής. 

Το Περιφερειακό/Τοπικό Υποκατάστημα ΕΦΚΑ    Γ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Δωδεκανήσου  με έδρα την οδό Λακκί Λέρου προσκαλεί κάθε ενδιαφερόμενο να εκδηλώσει ενδιαφέρον με την υποβολή προσφοράς για το εν θέματι αντικείμενο της σύμβασης. 

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η είναι η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στα κτίρια που στεγάζονται υπηρεσίες του ΕΦΚΑ   Γ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Δωδεκανήσου, για χρονικό διάστημα δύο (2) μηνών περίπου.

Κριτήριο για την ανάθεση της συγκεκριμένης σύμβασης, η οποία θα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες της Υπηρεσίας, σύμφωνα με τις συνημμένες τεχνικές προδιαγραφές (οι οποίες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας πρόσκλησης), είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.   

ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: Η πιθανή προϋπολογισθείσα δαπάνη για την παροχή υπηρεσιών στα κτίρια του   Γ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Δωδεκανήσου ανέρχεται στο ποσό των #.510,40# € πλέον ΦΠΑ και αναλύεται ως ακολούθως για καθημερινή καθαριότητα

ΤΙΤΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΚΙΝΗΤΟΥ

Δ/ΝΣΗ

ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΚΥΡΙΩΝ ΧΩΡΩΝ

ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΧΩΡΩΝ/ΑΠΟΘΗΚΩΝ/ΑΡΧΕΙΩΝ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ

ΠΙΘΑΝΗ ΔΑΠΑΝΗ

  Γ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Δωδεκανήσου

ΙΣΟΓΕΙΟ

1Ος ΌΡΟΦΟς

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΛΑΚΚΙ ΛΕΡΟΥ

 

 

 

 

 

 

290

 

 

 

 

 

 

 

2

1

510,40 

     

 

     

 

Προσφορές υποβάλλονται για το σύνολο των κτιρίων που αναφέρονται στον ανωτέρω Πίνακα Πιθανής Δαπάνης. 

Οι προσφορές θα είναι σε ΕΥΡΩ «» και θα αναφέρονται χωριστά η καθαρή αξία και ο Φ.Π.Α., καθώς και η συνολική αξία συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 

Η τιμή προσφοράς δεν υπόκειται σε καμία αναπροσαρμογή ή αναθεώρηση, για οποιονδήποτε λόγο ή αιτία, θα ισχύει δε και θα δεσμεύει τον προμηθευτή μέχρι την πλήρη εκτέλεση της σύμβασης. 

Η προσφορά θα πρέπει να υποβληθεί σε φάκελο στα Γραφεία του Υποκαταστήματος   Γ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Δωδεκανήσου, τμήμα Πρωτοκόλλου, μέχρι τις 16/03/2018 και ώρα13:00

Ο φάκελος θα φέρει την επωνυμία και τη διεύθυνση του προσφέροντος, καθώς και την ένδειξη: «Υποβολή προσφοράς για την σύναψη σύμβασης παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στο/στα κτίριο/α που στεγάζεται/νται  το  Γ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Δωδεκανήσου .

Συγκεκριμένα, στο φάκελο της προσφοράς θα περιέχονται αναλυτικά :

  1. Νομιμοποιητικά στοιχεία του υποψήφιου αναδόχου. (ενδεικτικά : ΦΕΚ ίδρυσης και τροποποιήσεις του (για ΑΕ & ΕΠΕ), αντίγραφο ή απόσπασμα του καταστατικού και των εγγράφων τροποποιήσεών του (για ΟΕ, ΕΕ, IKE κλπ) και αντίγραφο της βεβαίωσης έναρξης επαγγέλματος για φυσικά πρόσωπα)[2]
  1. «Τεχνική Προσφορά», η οποία θα πρέπει να καλύπτει όλες τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές σύμφωνα με το συνημμένο Πίνακα Τεχνικών Προδιαγραφών, περιγράφοντας ακριβώς πώς οι συγκεκριμένες απαιτήσεις και προδιαγραφές πληρούνται. Περιλαμβάνει ιδίως τα έγγραφα και δικαιολογητικά, βάσει των οποίων θα αξιολογηθεί η καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, με βάση το κριτήριο ανάθεσης, σύμφωνα με τα αναλυτικώς αναφερόμενα στο ως άνω Πίνακα .

Ήτοι:

α)συμπληρωμένο τον πίνακα τεχνικών προδιαγραφών

β) τεχνική προσφορά

γ) έγγραφα και πιστοποιητικά που απαιτούνται για την αξιολόγηση της προσφοράς. 

  1. «Οικονομική Προσφορά», συντάσσεται με βάση το αναγραφόμενο στην παρούσα κριτήριο ανάθεσης ήτοι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει της συνολικής τιμής, που θα προκύψει, από το άθροισμα των επιμέρους τιμών που θα δοθούν για κάθε κτίριο/υπηρεσία όχι χωριστά από τις προσφερόμενες τιμές για κάθε κτίριο/υπηρεσία.

Συμμετοχές που δεν θα περιλαμβάνουν το σύνολο των κτιρίων/υπηρεσιών, δεν θα λαμβάνονται υπόψη και θα απορρίπτονται ως απαράδεκτες.

Ο Οικονομικός φορέας θα κληθεί να παρέχει τις υπηρεσίες του για το σύνολο των κτιρίων/υπηρεσιών και μόνο για τους χώρους στους οποίους  στεγάζονται Υπηρεσίες του ΕΦΚΑ. 

Οι συμμετέχοντες οικονομικοί φορείς οφείλουν σύμφωνα με το αρθρο 68 του Ν.3863/2010, όπως τροποποιήθηκε με το αρθ.22 του Ν.4144/2013, να αναγράφουν στην προσφορά τους εκτός  των άλλων τα εξής :

α) Τον αριθμό των εργαζομένων

β) Τις ημέρες και τις ώρες εργασίας

γ) Τη συλλογική σύμβαση εργασίας στην οποία υπάγονται οι εργαζόμενοι

δ) Το ύψος του προϋπολογισμένου ποσού που αφορά τις πάσης φύσεως νόμιμες αποδοχές αυτών των εργαζομένων

ε) Το ύψος των ασφαλιστικών εισφορών με βάση τα προϋπολογισθέντα ποσά

στ) Τα τετραγωνικά μέτρα καθαρισμού ανά άτομο.

Τα ανωτέρω στοιχεία, επί ποινή αποκλεισμού, εξειδικεύονται σε χωριστό κεφάλαιο της προσφοράς τους.

Στην προσφορά τους οι υποψήφιοι, πρέπει να υπολογίζουν εύλογο ποσοστό διοικητικού κόστους παροχής των υπηρεσιών τους, των αναλώσιμων, του εργολαβικού τους κέρδους και των νόμιμων υπερ Δημοσίου και τρίτων κρατήσεων. Επιπροσθέτως, οφείλουν να επισυνάπτουν στην προσφορά τους αντίγραφο της συλλογικής σύμβασης εργασίας, στην οποία υπάγονται οι εργαζόμενοι

Η προσφορά τους θα πρέπει να κατατεθεί σύμφωνα με το συνημμένο Υπόδειγμα Εντύπου Οικονομικής Προσφοράς ( το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας πρόσκλησης) 

Σε περίπτωση συνυποβολής με την προσφορά στοιχείων και πληροφοριών εμπιστευτικού χαρακτήρα η γνωστοποίηση των οποίων στους συνδιαγωνιζόμενους θα έθιγε τα έννομα συμφέροντά τους, τότε ο προσφέρων οφείλει να σημειώνει επ’ αυτών την ένδειξη «πληροφορίες εμπιστευτικού χαρακτήρα». Σε αντίθετη περίπτωση θα δύναται να λαμβάνουν γνώση αυτών των πληροφοριών οι συνδιαγωνιζόμενοι. Η έννοια της πληροφορίας εμπιστευτικού χαρακτήρα αφορά μόνον την προστασία του απορρήτου που καλύπτει τεχνικά ή εμπορικά ζητήματα της επιχείρησης του ενδιαφερομένου. 

Η συμμετοχή στη διαδικασία συνεπάγεται την χωρίς επιφύλαξη αποδοχή των όρων της παρούσας πρόσκλησης, οι βασικοί όροι της οποίας θα αποτελέσουν στοιχεία της σύμβασης και θα δεσμεύουν την επιχείρηση, στην περίπτωση που εκ παραλήψεως δεν θα περιληφθούν σε αυτή. 

Για την κάλυψη της εν λόγω δαπάνης εκδόθηκε η υπ΄αρ. 171/7/12-02-2018 (ΑΔΑ: ΨΣΓΤ465ΧΠΙ-ΕΓΗ) απόφαση του ΔΣ του ΕΦΚΑ περί έγκρισης πίστωσης για τη σύναψη συμβάσεων από τις Περιφερειακές και Τοπικές Οργανικές Μονάδες του πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης για την κάλυψη των αναγκών καθαριότητας σε ποσοστό 20% της προκηρυχθείσας δαπάνης των διαγωνιστικών διαδικασιών (σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.10 του Ν.4412/16) όπως αναγράφεται στο συνημμένο πίνακα αυτής και η υπ΄αριθμ Μ5/2018 ΑΑΥ.

Τρόπος Πληρωμής

Η πληρωμή του αναδόχου θα πραγματοποιηθεί με τον πιο κάτω τρόπο:

Το 100% της συμβατικής αξίας μετά την οριστική παραλαβή των υπηρεσιών.

Η πληρωμή του συμβατικού τιμήματος θα γίνεται μηνιαίως με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 παρ. 5 του ν. 4412/2016, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή.

Ο Ανάδοχος θα εκδίδει συγκεντρωτικό τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών αναγράφοντας το κόστος που αντιστοιχεί σε κάθε κτίριο/υπηρεσία που συμπεριλαμβάνεται, σύμφωνα με την υποβληθείσα οικονομική προσφορά του.

Εάν κατά τη διάρκεια της σύμβασης τροποποιηθεί η επωνυμία του Αναδόχου, θα πρέπει αυτός να προσκομίσει στην Αναθέτουσα Αρχή, όπου και τηρείται η σύμβαση, βεβαίωση μεταβολής στοιχείων όπου θα αποδεικνύονται όλα τα νέα στοιχεία της επιχείρησης (επωνυμία, αριθμός Γεν.Μητρώου κλπ.)

Toν Ανάδοχο βαρύνουν οι υπέρ τρίτων κρατήσεις, ως και κάθε άλλη επιβάρυνση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α., για την παροχή της υπηρεσίας στον τόπο και με τον τρόπο που προβλέπεται στα έγγραφα της σύμβασης.

Παρακολούθηση της σύμβασης

Η παρακολούθηση της εκτέλεσης της σύμβασης θα γίνεται από Επιτροπή Παρακολούθησης που θα συσταθεί για το σκοπό αυτό ανά υπηρεσία όπου θα εκτελούνται οι υπηρεσίες καθαριότητας, καθήκον των οποίων θα είναι, σύμφωνα με το άρθρο 216 του ν.4412/16, ενδεικτικά, η πιστοποίηση της εκτέλεσης του αντικειμένου της σύμβασης, καθώς και ο έλεγχος της συμμόρφωσης του αναδόχου με τους όρους της σύμβασης. Στο τέλος κάθε μήνα, θα συντάσσεται από τα εν λόγω όργανα, μηνιαίο πρακτικό παρακολούθησης/εκτέλεσης εργασιών. 

Παραλαβή του αντικειμένου της σύμβασης

Η παραλαβή των παρεχόμενων υπηρεσιών γίνεται μηνιαίως από επιτροπή παραλαβής που θα συγκροτηθεί ειδικά για το σκοπό αυτό, από το Τοπικό/Περιφερειακό Υποκατάστημα Μισθωτών ,  σύμφωνα με την παράγραφο 11 εδάφιο δ’ του άρθρου 221 του ν. 4412/2016, και η οποία θα συντάσσει μηνιαίο πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής.

Κατά τη διαδικασία παραλαβής διενεργείται ο ως άνω έλεγχος μπορεί δε να καλείται να παραστεί και ο ανάδοχος.

Αν η επιτροπή παραλαβής κρίνει ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες δεν ανταποκρίνονται πλήρως στους όρους της σύμβασης, συντάσσεται πρωτόκολλο προσωρινής παραλαβής, που αναφέρει τις παρεκκλίσεις που διαπιστώθηκαν από τους όρους της σύμβασης και γνωμοδοτεί αν οι αναφερόμενες παρεκκλίσεις επηρεάζουν την καταλληλόλητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και συνεπώς αν μπορούν οι τελευταίες να καλύψουν τις σχετικές ανάγκες.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν επηρεάζεται η καταλληλόλητα, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου αποφαινόμενου οργάνου, μπορεί να εγκριθεί η παραλαβή των εν λόγω παρεχόμενων υπηρεσιών, με έκπτωση επί της συμβατικής αξίας, η οποία θα πρέπει να είναι ανάλογη προς τις διαπιστωθείσες παρεκκλίσεις. Μετά την έκδοση της ως άνω απόφασης, η επιτροπή παραλαβής υποχρεούται να προβεί στην οριστική παραλαβή των παρεχόμενων υπηρεσιών της σύμβασης και να συντάξει σχετικό πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην απόφαση.

Το πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής εγκρίνεται από το αρμόδιο αποφαινόμενο όργανο με απόφασή του, η οποία κοινοποιείται υποχρεωτικά και στον ανάδοχο. Αν παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 30 ημερών από την ημερομηνία υποβολής του και δεν ληφθεί σχετική απόφαση για την έγκριση ή την απόρριψή του, θεωρείται ότι η παραλαβή έχει συντελεσθεί αυτοδίκαια.

Ανεξάρτητα από την, κατά τα ανωτέρω, αυτοδίκαιη παραλαβή και την πληρωμή του αναδόχου, πραγματοποιούνται οι προβλεπόμενοι από τη σύμβαση έλεγχοι σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 219 του ν. 4412/2016. 

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

Ενστάσεις υποβάλλονται σύμφωνα με το άρθρο 127 του Ν.4412/16. 

Πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο έργο παρέχονται κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες από τους κάτωθι:

  • ΝΤΙΠΙΕΡΟ ΕΙΡΗΝΗ .– τηλ2247028249 

Συν: ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ

        ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

[1] Αναγράφεται το σύνολο της δαπάνης για όλα τα κτίρια

[2] Για την απόδειξη της νόμιμης σύστασης και εκπροσώπησης , στις περιπτώσεις που ο οικονομικός φορέας είναι νομικό πρόσωπο, προσκομίζει τα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά έγγραφα σύστασης και νόμιμης εκπροσώπησης (όπως καταστατικά, πιστοποιητικά μεταβολών, αντίστοιχα ΦΕΚ, συγκρότηση Δ.Σ. σε σώμα, σε περίπτωση Α.Ε., κλπ., ανάλογα με τη νομική μορφή του διαγωνιζομένου). Από τα ανωτέρω έγγραφα πρέπει να προκύπτουν η νόμιμη σύστασή του, όλες οι σχετικές τροποποιήσεις των καταστατικών, το/τα πρόσωπο/α που δεσμεύει/ουν νόμιμα την εταιρία κατά την ημερομηνία διενέργειας του διαγωνισμού (νόμιμος εκπρόσωπος, δικαίωμα υπογραφής κλπ.), τυχόν τρίτοι, στους οποίους έχει χορηγηθεί εξουσία εκπροσώπησης, καθώς και η θητεία του/των ή/και των μελών του οργάνου διοίκησης/ νόμιμου εκπροσώπου.