Ο βουλευτής Δωδεκανήσου Δημήτρης Γάκης, επικοινώνησε με τον υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Γαβρόγλου και τον υφυπουργό Παιδείας Δημήτρη Μπαξεβανάκη σχετικά με τις «μοριοδοτήσεις» των σχολικών μονάδων και τον ορισμό των «δυσπρόσιτων» στη Δωδεκάνησο και συζήτησε, ειδικότερα, τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν – με τον αποχαρακτηρισμό τους ως «δυσπρόσιτα» – σε σχολικές μονάδες της Λέρου.
Ο υπουργός και ο υφυπουργός Παιδείας ενημέρωσαν το βουλευτή Δωδεκανήσου για τις αποφάσεις του ΥΠΠΕΘ σχετικά με την προσπάθεια να κανονικοποιηθεί το καθεστώς των δυσπρόσιτων και συμφώνησαν για την ανάγκη εξέτασης από την αρχή του θέματος που προέκυψε στη Δωδεκάνησο, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες χωρικές και εκπαιδευτικές ανάγκες των μικρών νησιών του Αιγαίου.
Μετά την επικοινωνία ο βουλευτής Δωδεκανήσου δήλωσε:
«Η άμεση ανταπόκριση του υπουργού Παιδείας στην παρέμβαση μας, δείχνει τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει η Κυβέρνηση την Παιδεία στη νησιωτική χώρα. Στα προβλήματα δεκαετιών στην Εκπαίδευση που σταδιακά και με συνέπεια θεραπεύουμε, είναι σημαντικό να βάλουμε και τους κατάλληλους κανόνες για τα δυσπρόσιτα σχολεία. Το θέμα είναι σημαντικό και είμαι πεπεισμένος ότι με το συντονισμό του ΥΠΠΕΘ με τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς φορείς, την ΤΑ και τις ίδιες τις νησιωτικές κοινωνίες, θα δρομολογηθούν άμεσα οι βέλτιστες λύσεις στη νησιωτική ακριτική Ελλάδα. Σε αυτή – την κοινή μας – προσπάθεια, τόσο για την άρση του αποχαρακτηρισμού ως «δυσπρόσιτα» σε ορισμένα από τα σχολεία στη Δωδεκάνησο, ανάμεσά τους και τα σχολεία της ΠΕ και ΔΕ στη Λέρο, όσο και για την έγκαιρη στελέχωση όλων των σχολικών μονάδων στη Δωδεκάνησο, σύμμαχός μας είναι τα στοιχεία που έχουμε καταθέσει για τη νησιωτική πραγματικότητα – δημογραφική, χωρική και εκπαιδευτική – και τα οποία τεκμηριώνουν το αίτημα των τοπικών φορέων στα μικρά ακριτικά νησιά για την κατάλληλη και αποτελεσματικότερη κατάταξη των σχολείων στη Δωδεκάνησο».
{loadmodule mod_ads_elite,Ads Elite (2)}