back to top
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Τέσσερις αντιδήμαρχοι στον δήμο Λειψών

ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΑ ΝΕΑΤέσσερις αντιδήμαρχοι στον δήμο Λειψών

Στον διορισμό 4 αντιδημάρχων προέβη ο δήμαρχος Λειψών κ. Φ. Μάγγος.

Στην σχετική απόφασή του αναφέρει τα εξής:

«ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Τον ορισμό των τεσσάρων αντιδημάρχων του δήμου Λειψών με θητεία ενός έτους, από 01.01.2023 έως 31.12.2023 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, που έχουν ως εξής:

Α. Αντιδήμαρχο Εποπτείας Διοικητικών, Οικονομικών θεμάτων καθώς και πληροφορικής τη δημοτική σύμβουλο κα Ευαγγελίστρα Λαουντού, με αντιμισθία, μεταβιβάζοντας σε αυτήν συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως παρακάτω:
• Αναπλήρωση του δημάρχου σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του με δικαίωμα υπογραφής αντί αυτού
• Συντονισμός του δημοτικού έργου και εποπτεία της πορείας εκτέλεσης των αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου.
• Εποπτεία και έλεγχος όλων των διοικητικών υπηρεσιών του δήμου: ληξιαρχείο, δημοτολόγιο, εισπρακτική υπηρεσία, οικονομική υπηρεσία, προμήθειες , ανταλλακτικά, software και hardware.
• Εποπτεία και έλεγχος όλων των νομικών εκκρεμοτήτων και έγκαιρη ενημέρωση των υπηρεσιών και των οργάνων του δήμου σε περίπτωση δικαστικών διενέξεων με τρίτους.
• Εποπτεία και έλεγχος της τήρησης του μητρώου αδειών των υπαλλήλων.
• Εποπτεία και έλεγχος του ΚΕΠ δήμου Λειψών.
• Αρωγή και υποστήριξη στο Αθλητικό Σωματείο του νησιού μας.

B. Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Παιδείας και Αθλητισμού, τη δημοτική σύμβουλο κα Ισιδώρα Κλάψη, με αντιμισθία, μεταβιβάζοντας σε αυτήν συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως παρακάτω:
• Αναπλήρωση δημάρχου σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και της αντιδημάρχου που τον αναπληρώνει πρώτη.
• Συγκέντρωση και επεξεργασία των πάσης φύσεως πολιτιστικών προτάσεων προς τον δήμο.
• Εποπτεία και οργάνωση όλων των πολιτιστικών εκδηλώσεων που διοργανώνει, συνδιοργανώνει ή τελούν υπό την αιγίδα του δήμου
• Εποπτεία και οργάνωση όλων των φιλοξενιών που αναλαμβάνει ο δήμος μας
• Εποπτεία, έλεγχος και λειτουργία της δημοτικής βιβλιοθήκης
• Εποπτεία και έλεγχος όλων των θεμάτων που αφορούν στις τρεις σχολικές μονάδες του νησιού μας
• Εποπτεία, έλεγχος και οργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σεμιναρίων, εικαστικών εργαστηρίων κ.α.
• Εποπτεία, έλεγχος και οργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων μόνιμου ή περιστασιακού χαρακτήρα
• Εποπτεία και έλεγχος της λειτουργίας του δημοτικού γυμναστηρίου

Γ. Αντιδήμαρχο τεχνικών θεμάτων, ύδρευσης, αποχέτευσης, ΕΕΛ, μηχανολογικού εξοπλισμού, εποπτεία συντονισμό και οργάνωση των συμβασιούχων Ι.Δ.Ο.Χ. και της Κοινωφελούς εργασίας (ΟΑΕΔ) και αντιμετώπισης προβλημάτων καθημερινότητας, τον δημοτικό σύμβουλο κ.Δημοσθένη Πατέλλη, χωρίς αντιμισθία, μεταβιβάζοντας σε αυτόν συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως παρακάτω:
• Έλεγχος και φροντίδα της καλής λειτουργίας και αποκατάστασης των βλαβών στο σύστημα ύδρευσης-αποχέτευσης του δήμου.

• Εποπτεία συμβασιούχων του δήμου για την πυροπροστασία και τις αποψιλώσεις των πρανών και τη συντήρηση των δημοτικών οδών και των παραλιών.
• Έλεγχος της καλής και ασφαλούς κατάστασης όλων των δημοτικών κτηρίων, συμπεριλαμβανομένων των σχολικών, καθώς και των αθλητικών εγκαταστάσεων και των παιδικών χαρών.

• Εποπτεία και έλεγχος της καλής λειτουργίας της ΕΕΛ του δήμου (βιολογικός).
• Εποπτεία συντονισμό και οργάνωση των συμβασιούχων Ι.Δ.Ο.Χ. και της Κοινωφελούς εργασίας (ΟΑΕΔ)
• Έλεγχος και εποπτεία για την καλή και λειτουργική κατάσταση όλων των μηχανημάτων και των αυτοκινούμενων μέσων του δήμου και φροντίδα για την αποκατάσταση των βλαβών.

• Αναπλήρωση δημάρχου σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του δημάρχου και των δύο άλλων αντιδημάρχων. Δ. Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και ευταξίας των δημοσίων χώρων, τη δημοτική σύμβουλο κα Πετρούλα Σεΐτη, με αντιμισθία, μεταβιβάζοντας σε αυτήν συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως παρακάτω:
• Καθημερινός έλεγχος της καθαριότητας των οδών μετά τη συλλογή των απορριμμάτων.

• Έλεγχος και φροντίδα για την απομάκρυνση, μπαζών, βαρέων αντικειμένων και εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων από χώρους ευθύνης του δήμου.
• Εποπτεία και έλεγχος της ανακύκλωσης στερεών αποβλήτων, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ελαστικών και λαμπτήρων.
• Εποπτεία και έλεγχος της κατάστασης του δημοτικού φωτισμού.

• Εποπτεία και έλεγχος της καθαριότητας και της ασφαλούς πρόσβασης των παραλιών και έλεγχος της λειτουργίας του ΧΥΤΑ.
• Εποπτεία και έλεγχος της διαδικασίας αποκομιδής στερεών αποβλήτων.
• Εποπτεία και έλεγχος της καθαριότητας των εσωτερικών χώρων όλων των δημοτικών κτηρίων.
• Αναπλήρωση δημάρχου σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του δημάρχου και των τριών άλλων αντιδημάρχων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες οι αντιδήμαρχοι κα Ευαγγελίστρα Λαουντού και η κα Ισιδώρα Κλάψη εξουσιοδοτούνται για τη χορήγηση και υπογραφή πιστοποιητικών δημοτολογίου, διοικητικών εγγράφων, και βεβαιώσεων παρά μόνον όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο δήμαρχος.

Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη ή να είναι μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η ανάκληση του Αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση Δημάρχου.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες αυτών ασκεί ο Δήμαρχος. Όταν ο δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί η αντιδήμαρχος κα Ευαγγελίστρα Λαουντού, που αναπληρώνει τον δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του δημάρχου θα ασκούνται από την αντιδήμαρχο κα Ισιδώρα Κλάψη και όταν απουσιάζουν και οι δύο παραπάνω τα καθήκοντα του δημάρχου θα ασκούνται από τον αντιδήμαρχο κ. Δημοσθένη Πατέλλη. Τέλος, όταν απουσιάζουν όλοι οι παραπάνω, τα καθήκοντα του δημάρχου θα ασκούνται από την αντιδήμαρχο κ. Πετρούλα Σεΐτη.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα, καθώς και στον πίνακα ανακοινώσεων του δήμου».

rodiaki.gr

ενδιαφεροντα θεματα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ