«Ένα μικρό ελληνικό νησί γίνεται εργαστήριο του μέλλοντος για την Volkswagen» είναι ο τίτλος σε δημοσίευμα της οικονομικής επιθεώρησης Handelsblatt, που αναφέρεται στην Αστυπάλαια
Δημοσίευμα της οικονομικής επιθεώρησης Handelsblatt κάνει αναφορά στο νησί των Κυκλάδων και αναφέρει πως «Ένα μικρό ελληνικό νησί γίνεται εργαστήριο του μέλλοντος για την Volkswagen» σημειώνοντας ότι «η ελληνική κυβέρνηση και ο όμιλος Volkswagen δοκιμάζουν ολοκληρωμένα, κλιματικά ουδέτερα προγράμματα ηλεκτροκίνησης. Σε αυτά περιλαμβάνονται ηλιακά πάνελ για την παραγωγή οικολογικού ρεύματος, ηλεκτρικά οχήματα, εφαρμογές car-sharing και έξυπνες, δημόσιες υπηρεσίες μετακίνησης. Σταδιακά και μέχρι το 2026 το νησί θα εφαρμόσει προγράμματα βιώσιμης κινητικότητας και θα ανανεώσει πλήρως την παραγωγή ενέργειας».
Η εφημερίδα επίσης στο δημοσίευμά της σημειώνει ότι «η Ελλάδα έχει φιλόδοξους κλιματικούς στόχους, καθώς θέλει να θέσει όλα τα λιγνιτωρυχεία εκτός δικτύου μέχρι το 2028».
Σχετικά με την Αστυπάλαια αναφέρει ότι «αφότου, πριν από έναν χρόνο, ήρθαν στο νησί τα πρώτα ηλεκτροκινούμενα οχήματα, εγκαινιάζεται τώρα η δεύτερη φάση με την καθιέρωση έξυπνων υπηρεσιών κινητικότητας. Θα αντικαταστήσουν το παραδοσιακό δρομολόγιο του λεωφορείου, που μέχρι σήμερα συνέδεε ελάχιστους οικισμούς σε ένα νησί συνολικής επιφάνειας 96 τ.χλμ. Μέσω εφαρμογής (App) οι κάτοικοι του νησιού, αλλά και οι τουρίστες θα μπορούν να ‘κλείνουν’ δρομολόγια με την Astybus, τη νέα υπηρεσία κοινοχρησίας οχημάτων. Εάν χρειαστεί, τα λεωφορειάκια θα προσεγγίζουν και απομακρυσμένους οικισμούς. Θα χρησιμοποιούνται πέντε οχήματα Volkswagen τύπου ID.Buzz, που έχουν ‘πρεμιέρα’ στην αγορά το φθινόπωρο. Μέσω κινητού τηλεφώνου και εφαρμογής θα μπορεί κανείς να ‘κλείνει’ επίσης ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ηλεκτρικά σκούτερ ή ηλεκτρικά ποδήλατα».
Ο επικεφαλής του ομίλου Volkswagen, Χέρμπερτ Ντις, δηλώνει στην Handelsblatt ότι «Με τις υπηρεσίες car-sharing θα μειωθεί κατά το ένα τρίτο ο αριθμός των οχημάτων στο νησί, που φτάνουν σήμερα τα 500, καθώς και των δίκυκλων, που ανέρχονται σε 1.000».
Συνεχίζει λέγοντας ότι το 10% των οχημάτων κινούνται ήδη με ηλεκτρικό ρεύμα, μεταξύ αυτών είναι και το πρώτο ηλεκτρικό ταξί VW ID.4. «Στην Αστυπάλαια βλέπουμε, σε αργή κίνηση, τη μετεξέλιξη της κινητικότητας […] Εδώ μπορούμε να προβλέψουμε, πώς θα κινούμαστε σε όλη την Ευρώπη σε μερικά χρόνια».


















ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
Τιμόθεος Κωττάκης: Ο Δήμος Λέρου δίνει κίνητρα στους γιατρούς - Επιδοτεί με 400 ευρώ το ενοίκιο
Στο κόκκινο η ένταση στο Νοσοκομείο Λέρου: Τα Σωματεία Ιατρών - Εργαζομένων καταγγέλλουν κατάρρευση υποδομών και πολιτικές ευθύνες
Ένωση Ιατρών ΚΘΛ: "Καταγγελία - Ανακοίνωση για την απαράδεκτη και προσχηματική προκήρυξη ιατρικών θέσεων"
Θέμα παραίτησης της διοίκησης των ΕΛΤΑ έθεσε ο βουλευτής Δωδεκανήσου Γιάννης Παππάς
Λέρος: Με λαμπρότητα και παλμό ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου [VIDEO]